• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • snöbrud08

Qozze: Jag var oxå helt inne på halterneck, men gav upp den tanken så fort jag fick på mig den första axelbandslösa =)
    Jag gav 4700:- för klänningen.
    Tjoho vad det här var trevligt :)) men nu ere go natt här me...

• Strawberryhoney

Jag har nog köpt min här jag bor (Finland) Men jag såg den nog på en svensk sida. Om du menade min. Den är alltså ganska vanlig.

• Qozze

snöbrud: Det var ju ett bra pris för en sån klänning.

strawberryhoney: OK, då får jag leta vidare, har mest kollat på nätet och inte i några butiker ännu.

Dags att knoppa för mig med. Godnatt tjejer!

• Gotland-08

Strawberryhoney: Den första bilden är en vinterkappa att ha över klänningen Måste säga att det var ett väldigt långt släp, skulle bli fruktansvärt skitigt om jag hade den på mig...

• abbie80

Hej alla!

Nu var det ett tag sedan jag var har, hjalp vad manga inlagg som strommat in

Har en liten hemlis namligen, vi har fatt reda pa att vi vantar barn, ar i v 7 nu och om allt gar vagen sa kommer jag att vara i v 24 nar brollopet gar av stapeln!
    Helt overkligt och vi har fortfarande inte riktigt fattat men oj sa skoj!!

Chansen att jag kommer in i min underbara klanning ar val inte sa stor langre men jag haller tummarna att jag kan justera den lite

Jag maste borja fixa i ordning vara inbjudningar, har kopt alla papper men matt lite illa sa det har inte blivit av annu. Har sett en del av era inbjudningskort, jattefina verkligen!

Strawberryhoney - den kappan som du tycker ar sa rolig ska jag ha pa mig Tycker den ar underbar och jag langtar tills det att det blir dax, om den nu passar

• Strawberryhoney

Grattis Abbie ...

Jo kappan var fin. Jag var först inte säker på om det var en kappa el klänning med puffiga ärmslu

• ~vinterbrud~

Abbie80:
    JÄTTESTORT GRATTIS! Vad kul & spännande! Då blir det tillökning i april alltså?
    Håller tummarna för att du kommer i klänningen i januari

Svar på tråden Januari-Februari 2008