• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • snöbrud08

när kan man ju se på sammanställningen såg jag nu...

• Qozze

snöbrud08: Ja, det har blivit ganska många sidor nu
    Vi gifter oss i Åre men bor i Stockholm. Ville ha ett vinterbröllop som är så snösäkert som möjligt... tycker det är sååå mysigt med snö (är ursprungligen från norrland)
    Vi har bokat festlokal & meny. Toastmadames, tärnor och bestman är klara. Har även fixat en del av musikunderhållningen på kvällen. Och igår beställde jag min kina-klänning (en MS kopia) som jag hoppas blir bra. Fotograf är strax klart och vi håller på med hemsida och inbjudningskort som vi ska skicka ut om senast en månad. Det stora vi har kvara att fixa är vigselförättare samt lokal för det.

Vilken klänning har du köpt? Och vilka ringar funderar ni på?

• ~vinterbrud~

Hej alla nya! (snöbrud08, strawberryhoney, Nanna_3000)

Apropå klänningar:
    har hittat en bild på min klänning (den jag beställt). Såg att någon säljer samma modell men annan storlek här på BT:
    www.brollopstorget.se/Annonser/&picture_nr=0

Tillverkade 16 st av ca 45 inbjudningkort i helgen.. Det går framåt!

• Qozze

~vinterbrud~: Jättesnygg klänning, speciellt draperingen i kjolen!

• Gotland-08

snöbrud08: Vi gifter oss i Visby i en ruin du kan kolla in lite av vår planering på www.familjeliv.se/hem/vinterbrollop/galleri.php på sid 2 kan du se ruinen.

Dags för en lista på det som är färdigt:

Bokat vigsellokal
    Bokat vigselförrättare
    Bokat fotograf för heldagsfoto
    Sytt vinterkappan
    Skickat inbjudningarna
    Bestämt vilka som ska göra maten
    Bokat festlokal
    Har troligtvis bestämt vilken ring jag ska ha...

Tror det var allt!

~vinterbrud~ Kämpa på,snart är du i mål Fick upp en sida med annonser, vilken är det?

Qozze: Är så nyfiken på hur den kommer att se ut på dig! Du bara måste lägga ut bilder sen. När tror du att du får den?

• Qozze

Hehe, kom just på en till grej jag gjorde idag: Beställde underkläder, en vit korsett

Gotland: Jag är jättenyfiken själv! Får lägga ut bilder sedan Enligt little coral tar det 30-35 dagar och tjejerna i kinatråden har fått klänningar från dem efter ca en månad så jag hoppas att det blir så för min del med. Jag skriver förmodligen här det första jag gör när den har kommit! Man har ju blivit lite beroende...
    Vilken ring ska du ha föresten?

• Strawberryhoney

Tack för välkomnandet
    På tal om korsetter.
    Jag har en korsett Meningen var att vi skulle gift oss för nåt år sen men den kom inte till användning. Den är såpass fin att jag lär nog använda den.

Här finns klänning (om jag nöjer mej får vi se)
    Ringen är köpt (skall graveras längre fram)
    Kyrkan bokad

• Qozze

Strawberryhoney: Du har ingen bild/länk på klänningen och eller ringen så vi får kika *nyfiken*

• Gotland-08

Jag har provat en ring som...oj, hur ska jag beskriva Jag har ju ingen förlovningsring och har aldrig velat ha någon. Den här ringen ser ut som två... Tänk dig två släta ringar i vittguld för att hålla dem parallella hela tiden sitter det fem-sju diamanter mellan dem. Man ser fingret mellan ringarna.

Diamanterna är helt underbara och jag blev lite kär i den ringen! Ska väl ta med mig min m2b så han får tycka till. Om han tycker det är värt priset

Svar på tråden Januari-Februari 2008