• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • T och U

20080126
    Har du någon länk? *nyfiken*

• 20080126

Har inte hittat den på nån hemsida!!! Det är en Eddie K, ska leta vidare och se om jag hittar den.
    Tittade först bara på bilden som var mest bakifrån på din och då påminde den mycket om min med knapparna och så, men det är lite mindre brodyr på min på framsidan. Kanske inte jättelika egentligen. :) Men din var jättefin!

• 20080126

Nu när jag köpt den hade jag modellnumret och kunde hitta den på nån skum sida. Det är inte årets modell (fick den ganska rejält rabbaterad - perfekt! :) ) så kanske därför jag inte hittade den på eddy k:s hemsida, men här finns den www.brautmode-principessa.ch/brautmode2ek.html modell 77717 G

• 20080126

men som sagt inte helvit utan mer creme eller champange och inte med de skumma armgrejerna hon har på sig!

• 20080126

Nu har jag kommit på att det nåt bra! I helvit känner man sig ju fräsch när man är sommarbrun, men ganska blek i på vintern. Kanske är det inte så dumt med en champangefärgad på vintern ändå...? Försöker peppa mig själv! :)

• T och U

20080126
    Din var väldigt fin, jag har faktiskt provat en liknande överdel, men sedan blev det den det blev. :) Apropå färger så sa de i en butik jag gick till att de flesta inte kan bära upp kritvitt (om de är vitblekfisiga i hyn), utan passar bättre i ivory eller åt champagnehållet. Min är ivory. De som är mörkare i hyn passar dock bäst i riktigt vitt... det var iaf vad de sa till mig, och det kan nog stämma. :D

• 20080126

T och U
    Det är faktiskt en hel klänning! Inte en överdel och en kjol, fast det ser ut lite så.
    Ja, jag tror inte heller att helt kritvitt skulle vara snyggt, men hade kanske trott jag också skulle köpa en ivory. Men nu börjar jag tro att det här kan nog bli bra! Bara så läskigt att helt plötsligt ha köpt en klänning, klart man måste få ha lite blandade känslor!

• T och U

20080126
    Självklart! :D Jag har själv gått runt här hela helgen och inte kunnat göra något vettigt (har tom bränt riset, glömde liksom bort att jag börjat laga mat... ;) ) bara för att jag våndas över vilken av de två jag ska välja... men nu tror jag att jag verkligen bestämt mig. Fastnade ju för den bland de första... Gaaaah! Det är svårt och jag kommer att vara helt labil när jag skickat efter den också är jag rädd ;)...

• c_t

Jättefina klänningar som ni hittat!

Jag ska också ha cremefärgat/ivory. Min klänning är en månad försenad, tur att man inte har bråttom.

• Bzzz

Jättefina klänningar tjejer! Jag ska också ha en ivory...den ska sys upp i ett råsidentyg som jag köpt i Thailand. Längtar så på attd en ska bli klar...min tärna ska ha en klänning i rött råsiden som är heeelt fantastiskt!

Som sagt så är det väldigt få som bär upp riktigt vit, de ska man nästan vara lite mörk i hyn!

Svar på tråden Januari-Februari 2008