• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • ja2007

c_t & Bzzz:

japp, såg sen att Bzzz frågat "först" men som sagt Bzzz om du inte kan ha den så hör av dig gärna till mig för då är jag intresserad av att köpa den.
    Annars så köper jag mig en på e-bay

Förresten Bzzz, du kan väl hur som låta mig veta hur den sitter., skulle vara sjysst.

• Bzzz

Självklart ja2007!! Jag hoppas ju att den passar såklart men jag drar normalt S-M så det borde ju vara ok. Återkommer med mer detaljer hur den sitter lite längre fram!

Tack c_t!!

• Gotland-08

Vad synd c_t! Så nu är du tillbaka på ruta ett... ha is i magen. Vem vet vad som kommer i butikerna nu i aug-september med tanke på vintermodet. Det ska bli päls i år säger alla som vet Annars får jag väl hjälpa dig sno ihop en i fuskpäls

• c_t

Japp, tillbaka till ruta ett! Har tröstköpt mig en resa till Sardinien
    Jag börjar fundera på om jag inte ska ta min svarta kaninpäls med min svarta kaninpälsmuff till, måste invänta klänningen och prova först. Annars får du hjälpa mig att sy!
    Hur var Gotland? Själv var jag där och drack champagne på Kallbadhuset i förra veckan?

• Gotland-08

Jag tror svart kaninpäls funkar utmärkt! Annars får du ropa på mig! Gotland var mysigt, ska ner till Öland nu idag och vidare till Gotland igen. Den här gången följer min m2b med ner. Vi ska titta på festlokalen, han har ju inte sett den än...

Dessutom ska vi träffa kockarna! Ska bli spännande. Vad tyckte du om Kallis? Vi tänkte gå dit och dricka lite champange också

• c_t

Jag börjar ledsna på pälsletandet

Vad spännande, ligger lokalen nära? Får ni provsmaka menyn då?

Kallis var GRYMT! Bästa party jag någonsin varit på, helt galet!

• T och U

Grrrr! Varför får man inte ta kort på klänningarna man provar!!!!??? Eftersom man provar en hel hög känner jag att jag glömer bort hur de egentligen såg ut, och dessutom vill man ju se hur man egentligen ser ut innan man köper. En kvinna i en butik sa att jag fick ta kort när jag väl bestämt mig för att köpa...?!?! Men, då behöver jag väl inte bilden att jämföra med?!

Ursäkta mitt lilla utbrott, var tvungen att lyfta på locket...

• Bzzz

Men varför skulle inte en svart kaninpäls funka??? jag tror att det skulle kunna vara jättefint!! Vänta in klänningen och testa!!!!

• Bzzz

Det där med att inte ta kort låter ju helknäppt....man kanske behöver se några bilder för att verkligen kunna bestämma modell...grr...förstår din ilska!

c_t & Gotland-08:
    Gotland är udnerbart på sommaren, toppenparty! Låter dessutom väldigt gott med lite champange...märkligt att det alltid är lika gott!
    Lycka till med kockarna förresten!

• c_t

Jo egentligen fungerar det väl men det var ju inte riktigt vad jag föreställt mig från början... hmm får prova när klänningen kommer.

Jag tycker också att det är dåligt att man inte får ta kort, däremot kan jag verkligen trösta er med att när man får på sig "sin" klänning så vet man och då behövs inga kort att jämföra med.

Jag längtar redan till nästa sommar då jag ska till Kallis, SÅ kul var det

Svar på tråden Januari-Februari 2008