• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • Skottdagen 2008

Snöflinga:

Enligt C-t är du rätt tjej att hjälpa mig. Jag ska gifta mig i Kiruna, är från stan, men har inte bott där sedan 1994 och inte behövt använda mig av festlokaler, hotell, frisörer till brudfrisyr, fotograf, m.m.

• Miamaja

Qozze: Vi har hunnit rätt långt i planeringen. det blir kyrklig vigsel, solist som sjunger. Sen blir det 3-rättersmiddag och därefter fest, dj och ev band till fram på småtimmarna.

• Snöflinga76

Skottdagen 2008 - Jag hjälper gärna till med idéer och förslag på det du nämnde. Hur långt har du kommit i planeringen? Har du bokat festlokal eller restuarang? Vill du så kan du maila dina frågor till mig, om du inte vill ställa dem här på forumet. anmokiruna@yahoo.se

• Bzzz

vad tråkigt c_t..... du får vänta och se hur det går...annars har du en köpare på jackan här! jag har nämligen tänkt gå ut på e-bay och buda på en likadan! :-d

• c_t

BZZ

Du får gärna köpa den om du vill. Jag har betalat 354 kr för den och du får den för samma + frakt.

• ja2007

c_t

trist att jackan är för stor - om du minns pratade vi ju tidigare i tråden om jackan. jag har ännu inte hunnit buda på den på e-bay.. men hur stor är den, el vilken strl drar du här hemma kanske jag ska fråga?

trist, den var så snygg!

• c_t

ja 2007, den passar perfekt i ärmarna och över brösten men är alldeles förstor i midjan. När jag knyter med skärpet så bubblar det sig i ryggen och så vill jag ju inte ha den. En S-M kan lätt ha den, får inse att jag är en XS-S snart...

• c_t

Bzzz du har mail!

Ja2007 - om Bzzz inte kan ha den så hoppas jag att hon mailar dig

Svar på tråden Januari-Februari 2008