Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Här kommer en länk
cgi.ebay.co.uk/Japan-Fabulous-White-Imitate-Rabbit-Fur-Coat-Jacket_W0QQitemZ140138167212QQihZ004QQcategoryZ63861QQrdZ1QQcmdZViewItem
annars så sök på ebay
Japan Fabulous White Imitate Rabbit Fur Coat Jacket
Var inne på e-bay, verkar som det finns fler försäljningar på den så jag får nog ta och rega mig.. just vad bröllopskontont behöver hehe.
Fråga (du som är lite av ett proffs på denna päls), hur vet man vad strl är? Jag drar 38 här hemma i strl.
Jag mätte mig för att se om den skulle passa. Måtten står i annonsen, en inch är 2,54 cm tror jag
Ok, tack! Ska mäta imorgon och sen ska det shoppas!!!
Var och när gifter du dig? Iofs tror jag väl inte att vi kommer att mötas just på våra dagar, i likadan päls, men man vet ju aldrig...
Det är lugnt, du får mer än gärna köpa en sån om du vill
Tror den skulle bli fin till klänningen jag låter sy upp & det känns alltid skönt när man kan "pricka av" från listan.
Hur kommer din klänning se ut?
Jag har beställt en Maggie Sottero och fick just veta att den är försenad och kommer i september *suck*
den ser ut såhär, men jag ska ta bort axelbanden:
www.familjeliv.se/krypin/cocht/galleri.php