Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
abbie80 här kommer min mail:
anmokiruna@yahoo.se
Skriv gärna storlekarna på klänningarna så jag vet om någon av dem är i rätt storlek. Tack på förhand!
Snöflinga
Menyn lät ju jättegod!
ja2007: Sag att du ska gifta dig i strangnas, ar du darifran eller ska du bara gifta dig dar?
Jättefina inbjudningar som ni gör tjejer!
Vad har ni valt för typsnitt? Satt igår och började kolla lite på vad vi skulle kunna tänka oss.
Vi har gjort lite annorlunda inbjudningar. Jag har tillverkat sma askar (stora som tva tandsticksaskar brevis varandra)sen har jag målat dem hogblankt svarta. I ligger guldigt celofanpapper och dar pa en liten svart lapp med en hemsida skriven i guld, det ligger aven tva "fejk-ringar" i askarna. Hemsideadressen leder till inbjudan samt info!
Oz-080202
Vad häftigt!! kan du inte lägga upp bilder?
Snöflinga76 - jag har stlk 12 och 14, vilket motsvarar ca medium och large men de ar bada ratt "stretchiga" over bysten och midjan
har redan skickat ut inbjudningarna till gasterna i sverige (for att de ska ha en chans att spara ihop pengar om de vill) men ska snart gora inbjudningarna till de australiensiska gasterna sa da lovar jag att fota!
Ja gör gärna det, dom låter så fina!
tack, tyckte det var kul med ngt annorlunda! Nu ar det sovdags har klockan ar snart 23, och jag ar trottis!