• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • Snöflinga76

abbie80 här kommer min mail:
    anmokiruna@yahoo.se

Skriv gärna storlekarna på klänningarna så jag vet om någon av dem är i rätt storlek. Tack på förhand!

• c_t

Snöflinga
    Menyn lät ju jättegod!

• Oz-080202

ja2007: Sag att du ska gifta dig i strangnas, ar du darifran eller ska du bara gifta dig dar?

• c_t

Jättefina inbjudningar som ni gör tjejer!
    Vad har ni valt för typsnitt? Satt igår och började kolla lite på vad vi skulle kunna tänka oss.

• Oz-080202

Vi har gjort lite annorlunda inbjudningar. Jag har tillverkat sma askar (stora som tva tandsticksaskar brevis varandra)sen har jag målat dem hogblankt svarta. I ligger guldigt celofanpapper och dar pa en liten svart lapp med en hemsida skriven i guld, det ligger aven tva "fejk-ringar" i askarna. Hemsideadressen leder till inbjudan samt info!

• c_t

Oz-080202

Vad häftigt!! kan du inte lägga upp bilder?

• abbie80

Snöflinga76 - jag har stlk 12 och 14, vilket motsvarar ca medium och large men de ar bada ratt "stretchiga" over bysten och midjan

• Oz-080202

har redan skickat ut inbjudningarna till gasterna i sverige (for att de ska ha en chans att spara ihop pengar om de vill) men ska snart gora inbjudningarna till de australiensiska gasterna sa da lovar jag att fota!

• c_t

Ja gör gärna det, dom låter så fina!

• Oz-080202

tack, tyckte det var kul med ngt annorlunda! Nu ar det sovdags har klockan ar snart 23, och jag ar trottis!

Svar på tråden Januari-Februari 2008