Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Haha, ja det stammer nog ratt bra Det ar sa nara fran Perth, tar bara 3,5 h sa narmare an att flyga till Sydney...
Ja han jobbar som sakerhetsansvarig pa en gruva, forhoppnigsvis inte sa lange till men som du sakert vet ar huspriserna astronomiska i Perth numera sa vi far sta ut tills vi byggt klart
Vad jobbar du din blivande med?
Sorry att vi lanar traden for lite snicksnack men ingen annan ar val vaken vilket som
Vill ha smarriga buffe forlsag for vinterkyla!!
Ja det ar ju helt otroligt hur dyrt det ar och rantan ska vi ju inte prata om! Min m2b ar elkraftsingenjor och jobbar pa powerlink (motsvarand svenska kraftnat)
Jag pluggar beteendevetenskap pa distans fran Sverige. Vad pysslar du med (foutom planerar brollop )?
Snöflinga,
Vi har inte fått något pris än men deras "bröllopsmenyer" som vi för övrigt ratade låg på ca 700 utan dryck men då var det 3-rätters. Vi ska plocka ihop en egen meny som släps i oktober tror jag och sedan har vi tårtan som efterrätt. Det kanske landar runt 600 per person inkl dryck och tårta.... vi har satt en budget på 800 så inte mer än det iaf.
Jag laser applied social sicence, sa en hel del beteendevetenskap har ocksa Pluggar ocksa pa distans sa tar hand om en liten tjej pa dagarna och pluggar nar hon sover
Hur lange ska ni stanna har? Eller ni kanske inte har nagra planer pa att flytta tillbaka??
Jag har precis hamtat min maggie sottero pa posten! Den ar saaaa fin!! Langtar tills ikvall da jag far prova den