• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • Gotland-08

139 är ju ingenting för den klänningen. Vad roligt och se att det funkar att beställa och få den så fin. Vad är det för material och är det stenar sytt på den?

• c_t

Nej hemma hade den kostat säkert 3 ggr mer.
    Ja den är som svart spets med svarta pärlor och stenar på livet sen bak på släpet längs ner har dom sytt på svarta spetsblommor med stenar i, superfint verkligen

• jenjacob

c_t
    den klänningen va riktigt snygg.. satt jättebra..

• c_t

Min m2b sa WOW vilken jäkla rumpa du har, när jag provade den
    Som att det var något nytt???

• Snö brud

c_t
    Den svarta var superfin
    Vart köpte du den?

• ~vinterbrud~

c_t: - DAMN, vilken schysst klänning - sitter ju som ett smäck!!! Vad kul!
    Jag är sugen på att beställa mer festkläder från Kanacca! (ha-begär kallas visst sånt påstår de)
    Är det förresten en "äkta" Maggie Sottero du beställt? Jag beställde en kopia från Kanacca (ej samma modell som din).

• c_t

Nyfiken brud- jag beställde den från Kanacca, det är en Forever Yours brudklänning som jag beställde i svart

Vinterbrud- ja det är en äkta MS som jag köpt, har dock inte fått den än.

• c_t

Och tack för alla komplimanger

• ~vinterbrud~

En fråga till om MS-klänning:
    vad kostar klänningarna ungefär (inkl tull) om man beställer över nätet? Minns ej vad de kostar härhemma, men visst ligger de runt 12-15 tkr om jag minns rätt?

• c_t

Min skulle kosta nästan 12 000 inkl underkjol om jag köpte den på Princessa i Södertälje. Jag betalade 4700 för min klänning samt 1200 i frakt. Vet inte än om jag måste betala tull men i vilket fall som helst så tjänar jag många tusenlappar på att beställa den från jaysbridal.com
    Iom att jag redan provat den i Södertälje så visste jag ju exakt vilken storlek men annars är det inga problem att mäta själv hemma innan man beställer.

Svar på tråden Januari-Februari 2008