Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Glömde svara på dina frågor c_t, sorry!
Det finns många bra frisörer i Kiruna, går själv hos en frisör "Stinas Salong" telnr: 0980-81131. Unga och trendiga frisörer! Tänk på att nästan alla frisörer har fullt upp i vår lilla stad, trots att det finns många av dem så finns det också allt för många frisyrtokiga Kirunabor så det är alltid kö... Boka i god tid!
När det gäller florister så finns det bara två, Ringblomman och Kiruna Blomsterhandel. De är bra båda två, vad jag vet.
Det är bara fråga mer om du undrar!
Kommer ni fira middag m.m. i Jukkas, på Wärdshuset eller? Sover ni över där på Ice Hotell? Hur många gäster tar ni med er?
c_t: Låter som bra låtval. Kul med en långsammare variant på Evighet. Kan nog bli urläckert. Vi har sån beslutsångest kring låtval, eller mest jag... Du måste lägga upp bilder på den svarta klänningen också, är såååå nyfiken Ska hålla tummar och tår till morgondagen, för jackan alltså
Qozze: Du får inte missa Matton på Norrlandsgatan, de har en hel del fina papper och till bra priser. Panduro är också bra. Sen finns Ljunggrens pappershandel i Gamla stan som hade så mycket fint, några kronor dyrare men inte så farligt.
Alla vinterbrudar: Har ni börjat fundera kring dekorationerna? Dukar osv. Letar efter något som heter krossat glas, ser ut som is. Om någon ser det eller liknande hojta högt på tråden.
c_t: Har också haft funderingar på Sonja Aldens låt. Får se om det blir en av våra låtar. "Ett liv med dig" med the real group är en annan som jag gillar skarpt.
Gotland: Tack för tipset, ska definitivt kolla in Matton för papper, och så panduro förstås. Någon som vet var man hittar brads föresten? På panduros hemsida såg jag några varianter men inte som jag ville ha...
Snöflinga76: Åh, vad mysigt med en liten bebis, grattis! Vilken tur att du har ett bröllop att planera, då blir nog väntan inte lika lång - passa på att fördriv tiden med att leta tips och ideer på BT Själv stod jag knappt ut den sista månaden, den gick såååå långsamt... och man var ju stor som ett hus med
Qozze: Brads är det såna där små märken som klämmer ihop, knäpp förklaring... om det är det jag tror det är så fanns det sånt på Matton också. Matton hade stämplar, band, rispapper, mycket smått och gott!
Ett liv med dig är en av mina favoriter, men mitt ex sjöng den på ett bröllop så det är förknippat med honom och passar inte på vårt bröllop , tyvärr!
Jo, jag är ute efter "stift-liknande" prylar som kan hålla ihop papper (som trycks igenom dem). Då ska jag kika efter dem på Matton. Behöver band och något snyggt papper också så det kan jag säkert hitta där med.
Förstår att du inte vill ha den låten om den förknippas med ett ex. För oss är det som tur är tvärtom, när vi först träffades så spelade jag den jättemycket. Så den passar nog alldeles utmärkt. M2b gillar den också
Den är verkligen så vacker!
"Stift-liknande" var en mycket bättre förklaring än den jag försökte ge mig på...är nog lite sent i min tankecentral. Har varit på museum i 6 1/2 timme med mina tre syskonbarn idag...Jag och resten av Stockholm
ja2007: kommer du fran strangnas eller ska du bara gifta dig dar? Jag kommer namligen sjalv fran stankan...
Hejhej!
Vi ska gifta oss i kyrkan, en gammal kyrka fran 1200-talet som vi ska fylla m levande ljus sa det borde blir riktigt mysigt.
Det ar lite knepigt att planera fran andra sidan jorden men hittar en hel del bra tips har pa BT och sedan har jag mamma och tva tarnor pa hemmaplan som hjalper till, himla tur det Vi aker till Sverige strax fore jul sa det finns lite tid att fixa och dona da, hoppas jag...
Jag laste att du c_t ocksa bestallt din MS klanning fran usa, jag fick mail forra veckan att min ar pa vag, sa spannande!!! Vilken klanning har du bestallt?
Gotland-08
Har finns acrylic ice, om det var det du var ute efter?
search.stores.ebay.com/eFavormart_ice_W0QQfciZ4QQfclZ4QQfsnZeFavormartQQfsooZ1QQfsopZ1QQsaselZ42901315QQsofpZ0
Har sjalv bestallt darifran utan problem, tycker frakten kan vara lite dyr ibland men kanske ar det billigare till Sverige!
Jag behover lite smakrad ang. klanning. Vad tror ni om denna i helvitt?
Den forsta som kostar $169:
www.kanacca.com/shopdisplayproducts.asp&sppp=20#