Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Spännande!
Supersnygg klänning abbie80 ! Du måste lägga ut bilder när du får den.
Visst är tråkigt med ensam semester...gissa varför jag sydde kappan förra veckan
Vad fina dekorationerna med stenarn blev. Är de ojämna eller är de runda? var det SIA som hade såna sa ni? Vi ska i övrigt ha ljuslyktor i mängder trollhassel som ska ligga på borden istället för blommor och eventuellt ngt mer....de där stenarna låter spännande.
Hur många av er andra ska fixa maten själva och hur många har tänkt sig catering? Vi har festen på en restaurang men har inte besämt ngn mny ännu. Bra förslag mottages tacksamt!! Speciellt förrättstips!!
Jag vet att det finns runda stenar/glasbitar på Ikea men jag skulle vilja ha dessa som är mer oregelbundna också.
Maten ska två kockar som min bror känner göra och vi ska träffa dem i sommar och diskutera. Vi funderar på en förrätt och sedan ha buffé eftersom det känns mer avslappnat. Efterrätt vet jag inte... Maten är mer min m2b´s sida
Trollhassel låter fint!
c_t, förstår dig! Du får ta och pallra dig ut till min trädgård här behövs det grävhjälp Själv ska jag åka till Gotland imorgon med en kompis och mysa med mamma och pappa lite innan min m2b går på semester. Stackarn har bara tre veckor eftersom han sparar två veckor till bröllopet.
Jag saknar svensk sommar!!
En av min lillebrors kompisar som ar kock ska fixa var mat, precis som for dig Gotland-08
Vi ska ha buffe m lite blandat svenskt/australienskt men fore maten blir det lite appetisers sa det far val fungera som forratt.
Ska ni ha efterratt eller kor ni bara pa tarta?
Jag ska provbaka var tarta m en av mina tarnor pa lordag sa lagger ut lite bilder efter sa far ni tycka till, haha
Nej, nu ar det kvall har nere, dags att stanga av datorn.
Sa skoj m sa mycket aktivitet har, ser framemot att se vad ni kommit fram till imorgon nar jag tittar in igen
Nitenite
Gotland-08
Sätter du på kaffe så kommer jag! Har tvingat min pappa att åka en dagskryssning till Åland imorgon haha stackarn. Vi behöver fylla ut barskåpet lite.
Jag tycker att dom ojämna glasbitarna är finare även om det inte är något fel på dom som är runda från Ikea, har sådana själv.
Jag har inte fått menyförslag från Ishotellet än men hoppas att dom kan göra råraka med löjrom, cremefraiche och rödlök till förrätt.
www.familjeliv.se/hem/cocht/galleri.php
Här kommer bilder på min svarta klänning som jag ska ha på lysningsmottagningen
ÅH, vad snygg den var c_t! Du såg hur bra ut som helst i den. Sitter som en smäck! Otroligt att den bara kostade 109 dollar. Var det så lite den kostade?
Tack! Jag är sååå nöjd. Skrev fel den kostade 139 dollar, helt otroligt billigt iaf!