Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
det ligger i skåne hehe.. utanför Kristianstad
OK
ringde för en stund sen o bokade kyrkan hihi.. så spännande.. svävar på rosa moln just nu hehe..
Visst är det roligt!
Var ska ni ha festen?
satt här ehmma o va lite nervig haha.. såhär har vi tänkt:
vigsel i kyrkan, en vidar hem till oss dom som vill gratta oss, bjuder på lite champagne o bröllopstårta, sen åker vi o ett par goda vänner iväg på en weekend..
tyckte d blev bäst o göra så.. min släkt e annars väldigt negativa o ja vill inte att dom ska få förstöra min dag.. så vi bestämde att inte ha nån riktig fest.. hihi
Men det är ju jättebra. Man ska göra som man själv vill!
ok..ja det verkar ju mest handla om att ha tur och att fa en bra skraddare! Vi far val hoppas att jag har tur
tänkte d me.. d e ju ändå VÅR dag d handlar om sen om vissa blir lite sura o så.. d skiter ja i.. vi gör som vi vill här hehe.. så skönt nu att ha kyrkan bokad.. slipper man tänka på d.. nu e d bara resten kvar hehe.. detta e en dröm för mej
Jenjacob, vart hade ni tänkt att ta en weekend någonstans?
vi har bara lite lösa funderingar än sålänge.. vill inte berätta för mycke just nu.. kommer sen när d e spickat o klart men d blir inte så lång iväg iaf.. me tanke på att vi gifter oss kl 17.00 på fredagen.. vi har lite allternativ nu.. får se sen hur d blir