• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • jenjacob

det ligger i skåne hehe.. utanför Kristianstad

• jenjacob

ringde för en stund sen o bokade kyrkan hihi.. så spännande.. svävar på rosa moln just nu hehe..

• c_t

Visst är det roligt!
    Var ska ni ha festen?

• jenjacob

satt här ehmma o va lite nervig haha.. såhär har vi tänkt:
    vigsel i kyrkan, en vidar hem till oss dom som vill gratta oss, bjuder på lite champagne o bröllopstårta, sen åker vi o ett par goda vänner iväg på en weekend..

tyckte d blev bäst o göra så.. min släkt e annars väldigt negativa o ja vill inte att dom ska få förstöra min dag.. så vi bestämde att inte ha nån riktig fest.. hihi

• c_t

Men det är ju jättebra. Man ska göra som man själv vill!

• Oz-080202

ok..ja det verkar ju mest handla om att ha tur och att fa en bra skraddare! Vi far val hoppas att jag har tur

• jenjacob

tänkte d me.. d e ju ändå VÅR dag d handlar om sen om vissa blir lite sura o så.. d skiter ja i.. vi gör som vi vill här hehe.. så skönt nu att ha kyrkan bokad.. slipper man tänka på d.. nu e d bara resten kvar hehe.. detta e en dröm för mej

• c_t

Jenjacob, vart hade ni tänkt att ta en weekend någonstans?

• jenjacob

vi har bara lite lösa funderingar än sålänge.. vill inte berätta för mycke just nu.. kommer sen när d e spickat o klart men d blir inte så lång iväg iaf.. me tanke på att vi gifter oss kl 17.00 på fredagen.. vi har lite allternativ nu.. får se sen hur d blir

Svar på tråden Januari-Februari 2008