• Izunia

Glitter tråden ......fortsätter

JS jag köpte lakan pa IKEA och sydde sedan bara en raksömn pa ena langsidan. Sedan knöt jag dem i ryggen men hjälp av gummiband. Passar alla stolar! Jag gjorde 120 st... ;)

• Izunia

min mamma med som strök de allihop! Även efter varje tvätt då jag hyrt ut dem.. :)

Jo om du har ett lakan (90 cm) och viker det pa mitten, alltså långsidan. Då syr du en raksöm där.

Sedan lägger du det sydda lakanet över en stol med sömmen bakom ryggstödet och draperar ihop det med ett gummiband..

• Izunia

inga problem! Allt för ett lyckat och vackert bröllop! ;)

• Izunia

ja jessie.. du är ju nästan 50! :D

Skönt att allt var bra med Lucas! Det blir nog en stor kille. Kan tänka mig hockeyspelare.. Man far tänka noga innan man skriver in ungarna pa sporter.. de ska ju kunna bli elitidrottare och försörja sina föräldrar i framtiden! hahaha :D :D

• Izunia

JS Vad kul att det blev bra!!! :)

• Izunia

Ett år sedan!!! Vart tog tiden vägen!???

Ja vi firar inte alls... jag är i oslo och andi är i österrike.. vi ska fira den 15:e istället.. :)

Har dock inte köpt nåt än. Tänkte specialbeställa ett guldsmycke.. vill hitta ca 5st 0,4ct svarta diamanter på Kaplans men hittar inga..

Själv önskar jag ´mig antingen en likadan alliansring som jag har att sätta på andra sidan förlovningsringen, eller en skitsnygg swarovski klocka som jag sett...

• Izunia

idag är jag äntligen ledig! Har ingen aning vad jag ska göra men jag har iaf sovit in... :)

Kul att möhippad var lyckad och även kalaset!

Jag har fortfarande inte lyckats sälja mina gamla soffor och de nya kommer snart!!! :o

• Izunia

vad spännande med din efterlängtade operation karin!! Är det implantat och lyft? Vi diskuterade ju det sist.. vilken skillnad i pris! Jag vet inte riktigt var jag ska göra min nu när äckelkirurgen i malmö är atalad! hahah! Det liten jag ska ju vänta tills efter barn sa da finns det väl nan ny kirug i stan! ;)

Jag har fatt lite nya bröllopsbilder fran en vän. Har inte lagt ut dem pa var hemsida än (da jag glömt hur man gör!!) men de finns pa min facebook. ska se om det gar att länka...

Vi funderar pa att printa en av bilderna pa stor malarduk (canvas).

www.facebook.com/album.php&id=710595696

www.facebook.com/album.php&id=710595696

vet inte om de fungerar för allmänheten...

• Izunia

jag håller verkligen tummarna för er båda två!!

Vicky, är det inte tidigt för utredning för er? Självklart tycker jag det är bra så ni blir lite klokare av vad som händer, men för det flesta kan det ta upp till 2 år utan att det händer nåt.. jag tror ni lider av stress båda två. Hoppas allt är ok!

Ja´g är nu tillbaka i göteborg. Vi är båda lediga 7-10 sep och hade tänkt att resa bort nånstans.. men nästan alla flyg är fullbokade och jag vet inte vart vi kan tänkas åka... förslag någon??

• Izunia

vicky du har rätt. Bättre fa lite svar. Ju tidigare desstu bättre.

Karin vi försöker hitta datum da vi är lediga samtidigt. 7-10 september är ett alternativ. Hur ser ert schema ut da?

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter