• Izunia

Glitter tråden ......fortsätter

haha jag är ledig men tror inte jag kan komma den helgen... :(

• Izunia

hej.... kan inte skriva så mkt... är sjuk... fick gå hem från jobbet och har spytt hela dan..

återkommer när jag blir bättre. Det bli inget Prag för mig ! =(

• Izunia

Jag mår lite bättre idag men jag är ganska förstörd efter gårdagens kräkande... usch!

vicky, hur går allt det där till med utredning? Kommer det där läkarbesöket bara innebära resultat av era prover? Vad händer sen? Jag hoppas verkligen för er skull att ni inte behöver vänta länge.

Karin har du börjat jobba igen? Hur känns det? Har du fortfarande ont? Kan du se resultatet av operationen än?

Vuxenpoäng..hmm.. Just nu (för första gången någonsin) känner jag att jag samlar poäng.. Köpt stor lägenhet, stor bil och har har en ordentligt paycheck! :) Och hund förstås!!
    Nu är det bara barn kvar och eftersom jag inte är så anonym här på bt är det inget jag vill ta upp här faktiskt. Men det är nåt som bara får hända. Annars förstår jag hur lätt man kan hamna i stressen av att försöka bli gravid.
    Skönt att det gick så fort för er Jess.

Ylva, fick du nåt svar ang egna barn? Man får ju ändå säga att du har barn Ylva. Bosses barn. De är väl med er vädigt ofta?

Nu ska jag kurera mig lite till med att dricka kamomillté.
    Ciao!

• Izunia

Jag mår lite bättre idag men jag är ganska förstörd efter gårdagens kräkande... usch!

vicky, hur går allt det där till med utredning? Kommer det där läkarbesöket bara innebära resultat av era prover? Vad händer sen? Jag hoppas verkligen för er skull att ni inte behöver vänta länge.

Karin har du börjat jobba igen? Hur känns det? Har du fortfarande ont? Kan du se resultatet av operationen än?

Vuxenpoäng..hmm.. Just nu (för första gången någonsin) känner jag att jag samlar poäng.. Köpt stor lägenhet, stor bil och har har en ordentligt paycheck! :) Och hund förstås!!
    Nu är det bara barn kvar och eftersom jag inte är så anonym här på bt är det inget jag vill ta upp här faktiskt. Men det är nåt som bara får hända. Annars förstår jag hur lätt man kan hamna i stressen av att försöka bli gravid.
    Skönt att det gick så fort för er Jess.

Ylva, fick du nåt svar ang egna barn? Man får ju ändå säga att du har barn Ylva. Bosses barn. De är väl med er vädigt ofta?

Nu ska jag kurera mig lite till med att dricka kamomillté.
    Ciao!

• Izunia

ja jag mådde också bra igår förutom att jag var trött... har ingen aning om vad det var... :? Har aldrig varit magsjuk eller haft nån kräksjuka förr...

Dessutom åt jag ingenting i tisdags sen kl 05 på morgonen till 22 på kvällen...

Grattis Leo och Karin! För din starka insats den dagen! :)

Vad mysigt att ni kan träffas nästan alla uppe i sthlm! Wish i was there.. men en annan gång kanske?!

• Izunia

nä jag är ALDRIG magsjuk.. ganska konstigt med tanka på att alla mina vänner får en släng om året... :?

Idag har jag och min killkompis varit på stan och fikat och shoppat för att avsluta kvällen med bowling! Superkul är det. Det har blivit lite av en hobby för oss nu.. vi verkar hamna där ganska ofta... hahaha! nördar.. spelade även på spelautomaterna och vann 350 kr!

Oh Lucas ska ju döpas snart..! Har ni ordnat det med gästlistan?

Karin hur är det med boobsen?

• Izunia

Har du alltid så oregelbunden cykel Vicky?! Ja då är det inte konstigt att det kan bli svårt att pricka in.. Jag tror på allvar att om du får rätt på din cykel att allt kommer att fixa sig. Håller verkligen tummarna för det!

Karin läker det??

• Izunia

jag förstår att du är ledsen vicky.. men fokusera inte på vad alla andra har. Avundas de inte. Det kommer att hända er också. Det är jag 100 på. Varför var du glad för mensen?

Jag har haft ännu en lång dag med charter flygningar och ligger nu på hotellet och orkar inte ens dra mig till duschen... :)

• Izunia

wow det är verkligen lång tid!! Nu vet du ju att den iaf fungerar!

nu har jag varit på en fantastisk middag - ensam på Mcdonald´s! hahahah!

ska försöka lägga mig tidigt ikväll.. upp kl 05 imorogn oxå!

• Izunia

Vicky, vi jobbar väl inte sjukt mkt då vi är lediga mer än andra men när man väl är på jobbet kan det vara 3 tim eller över 12..

Nu är man äntligen ledig både idag och imorgon. Fick sova ut lite på morgonen och det var skönt då jag har gått upp mellan 3-5 på morgonen de sensate dagarna - och jag är ingen morgonmänniska!

Ikväll ska vi åka in till Köpenhamn och gå på Crowded House konsert.

Ylva, anledningen till att du känner dig dålig är pga abstinensen och alla gifter som ska driva ur din kropp. I princip är du på avgiftning och det är inte konstigt att du mår som du mår. Bara att hålla ut!

• Izunia

ylva jag tycker också du ska gå till doktorn. Man vet aldrig, jag tror att det kan bero på att din kropp vill ha tillbaka nikotinet, men det kan vara nåt virus också som går omkring!

Trist med bilen vicky! Men nu har du stockholm att se fram emot... och en rotfyllning!! Vilket påminner mig..jag måste ringa tandläkaren och boka en tid för att avsluta min lagning..

imorgon ska jag bara flyga munchen sen är jag ledig hela helgen!! :)

• Izunia

ja jag skulle gärna kommit men var ju uppbokad i helgen..jag SKA planera in ett besök snart.. jag lovar!

• Izunia

hej tjejer!! vad trevligt att ni haft så kul i helgen!

Nu är helgen snart över och jag kaaaanske ska jobba imorgon. Har nämligen stand-by i 3 dagar så jag antar att jag ska iväg.

jessie jag kan INGA barnvisor så jag tyvärr inte hjälpa dig.

karin.. jag hade också blivit sur, även om jaghar en tendens att göra vad T gjorde.. fast jag brukar ju aldrig sätta en tid när jag ska vara hemma! ;)

• Izunia

oj nu har jag inte skrivit på ett tag.. har haft lite fullt upp..

Kom hem idag från en 2 dagars tur och imorgon ska jag ha stopp uppe i Bergen. Tror det blir lite kallt för mig där så här års... :?

Vi hade lite strul med biljetter till australien till jul, då vi vill resa på personalbiljetter. Tyvärr har qantas "embargo" vid juletid, vilket innebär att de inte tar på personalresande... Så vi fick boka vanlig biljett mellan Tokyo och Sydney. Det blir nog inga problem att ta sig till och från Tokyo hoppas jag. Vi var så desperata att vi kollade upp vanliga priser från köpenhamn-sydney... om det inte var helt fullbokat var priserna ursinninga!!! Typ 40.000, 60.000kr per /pers! oooo...... nej!!! det betalar jag inte! S¨å nu verkar det iaf lösa sig igen.

Jessie hoppas ni får en underbar resa till Rom. jättevacker stad som jag tycker bra om. Skulle gärna åka dit igen snart.

Nu ska jag vila lite framför tvn för att klara av att gå ut och äta i kväll...

Ciao!

• Izunia

shit ylva!!!!! Du är absolut proffs på det här!! Öppna ett bageri för f*n!!!

När jag kommer upp till stockholm ska du ge mig en snabbkurs!!! Jag menar.. hur gör man ett tvåvåningsägg!?? Så mkt detaljer på dina tårtor!

Just nu ligger jag på hotellrummet i Bergen och har det mysigt!

• Izunia

Välkommen hem Jess! Bortsett från din sjukdom så lät det jättetrevligt att vara nere i Rom. Var det varmt där nere?
    Jag shoppade inte heller mkt när jag var i Rom. Nu var det ju 100 år sen, men allt var dyrt redan då. Man får njuta av de kulturella aspekterna istället! :)

Nu är jag ledig i 3 dagar och börjar dagen idag men massiv (läs TON) av tvätt... :( men det ska bli skönt att bli av med det! Sedan måste jag iväg till köpcentret och shoppa lite. Behöver lite strumpbyxor och så. Imorgon ska jag bjuda några vänner på middag och det kommer att bli supermysigt.

ja..jag har nog inget mer att skriva...

Ciao!

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter