• Izunia

Glitter tråden ......fortsätter

ja det vore sa kul om du hade kommit ner! Är ju hur nyfiken som helst pa att se Lucas.. och DIG!! :)

I kväll ska vi pa big bowl och bowla lite! Det har blivit var nya hobby! hahaha.. Det är faktiskt ganska kul!

En annan trakig sak.. en familjemedlem som var gravid fick reda pa sitt ultraljud att barnet var dött.. :( Hon fick vänta ca 1 vecka pa aborten.. det maste ju bara vara helt fruktansvärt. Man ska ju inte behöva vänta pa det.

• Izunia

ylva, grejer son jag brukar köpa är mat! ;) Polsk mat är det bästa jag vet och jag brukar passa på att köpa hem massa sånt om jag kör ner. Annars brukar jag bara köpa skor och kläder.

Vad kul med pengaöverraskningen!! Det hade jag aldrig tackat nej till. Mina föräldrar har inte så mkt pengar undanstoppade men de är alltid generösa. Pengar är till för att användas! :)

Jess, jag kan tänka mig hur stressigt det måste vara när ni har ont om cash numera. Men tänk på att livet kommer att återgå till det "normala" så fort du börjar jobba igen. Fast ni har je fler utgifter livet ut nu när ni har barn! :D

Nu ska jag till jobbet och det känns faktiskt lite konstigt med tanke på att det är den 11 september..

Ciao!

• Izunia

Vad roligt Jess! Jag ser framemot det! Självklart är du välkommen hem till oss! Kommer du att ha tillgång till bil den dagen?

Jag är totalt slut i huvet idag! Har jobbat 25h på 2 dagar med minimum vila och ligger på stand-by nu.... :( Har dock ledigt imorgon och hela helgen vilket jag är glad för!

På tisdag är det begravning för min vänninas mamma. Det är bara närmsta familjen men jag är inräknad och ska delta.
    Ska nog göra en egen krans. Det brukar jag göra och lägga på mormors grav. Kanske vita eller rosa rosor.. ett hjärta. Har ni några förslag? Eller calla liljor?

Ylva, när skulle du till polen? Jag känner mig helt svulten på semester!! Vill en vecka till solen och bara ligga vid poolen....:(

• Izunia

Hej tjejer det var längesen..

Jess vi ses väl nästa vecka?! :)

Ylva jag önskar dig verkligen lycka till. Det hade varit super om du hade kunnit bli rökfri nu!

Min vännina åker tillbaka till usa imorgon och det känns jätetrist för mig. Kommer att sakna henne så mkt. Jag ska försöka hälsa på henne i april nästa gång. Hoppas jag får lite ledigt.

Nu måste jag fortsätta att städa lite... :)

Ciao!

• Izunia

VAA!!! har du opererat did idag?? shit jag trodde inte det var bestämt! hur ser det ut? är du nöjd? gjorde det verkligen så ont....????? oh no jag vet inte om jag vågar nu...

lycka till ylva!!

• Izunia

Ylva vad fräck hon var mot dig!!! :o Jag vet inte om det gäller alla, men generellt på många ställen är servicen usel.. men inte alla! Jag råkade ut för en sån kvinna i Prag senast..

På tal om Prag ska jag nog åka dit i början på oktober 3 dar då andi ska spela där samtidigt. Minisemester för mig! :)

Jess det ska bli så kul att träffas igen!! Jag ser fram emot det!
    Jag förstår att det kan kännas jobbigt med kroppen. Jag kommer nog aldrig att acceptera nån förändring... :( Jag börjar redan nu få rynknoja!! Känner mig ung men är rädd för att se gammal ut!! :o

• Izunia

jess vi ses på torsdag! Ring mig när du är på benen!

Ylva kan du inte sätta ut lite bilder på dig så vi får se hur du ser ut numer? Stor klapp på ryggen! Du är så duktig som inte rökt! Verkligen!!

ja var är vicky nånstans?
    Funderar om jag ska lägga ut nån bild i mitt galleri.. det är ju tomt...

• Izunia

Det är bra med internetpaus.. jag hade en för ett tag sen.. bara nån dag eller så men det är mkt för mig!! :o

Imorgon ska jag hooka upp mig med Jessie! Ska bli så kul att få träffa henne nu. Sist vi sågs var ju innan bröllopet och innan Lucas!

• Izunia

Tack själv Jessie!! Som sagt... supertrevligt var det! Det är så kul att man har träffat så trevliga tjejer genom att hänga på ett bröllopsforum! ;) Tänk.. vi har nog iaf känt varandra sen 2005.. :?

Ylva grattis till positiva beskedet!! Inte så positivt att det kan finnas komplikationer, men ni har iaf fått en möjlighet.

Vicky, jag har mega åldersnoja! Inte att jag är gammal.. för jag känner mig super omogen och barnslig ibland (ofta) men jag är rädd att SE gammal ut...rynkor etc..
    Hur gammal är du Vicky?

• Izunia

Tack själv Jessie!! Som sagt... supertrevligt var det! Det är så kul att man har träffat så trevliga tjejer genom att hänga på ett bröllopsforum! ;) Tänk.. vi har nog iaf känt varandra sen 2005.. :?

Ylva grattis till positiva beskedet!! Inte så positivt att det kan finnas komplikationer, men ni har iaf fått en möjlighet.

Vicky, jag har mega åldersnoja! Inte att jag är gammal.. för jag känner mig super omogen och barnslig ibland (ofta) men jag är rädd att SE gammal ut...rynkor etc..
    Hur gammal är du Vicky?

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter