• Izunia

Glitter tråden ......fortsätter

ha det super i milano karin! Ta det lungt med drickan och njut av att få festa några dagar!

Jag ska kolla mitt schema så att jag är hemma Jess! Vi borde ju kunna klämma in en fika eller nåt.

Nu är jag i Göteborg (igen!) och ska hoppa in i duschen och sppringa ut på stan. Har hittat ett Dyrberg/Kern smycke som jag absolut måste ha! :)

• Izunia

halllo!!!!!! Jag kan inte byta signatur!!

• Izunia

yes!!!! Äntligen!

Nu ska jag bara förstå hur hela det här fungerar....

• Izunia

yes!!!! Äntligen!

Nu ska jag bara förstå hur hela det här fungerar....

• Izunia

oj oj jag ska till jobbet nu men jag har glömt att kolla upp.. jag smsar dig jess! Ylva jag vet faktiskt inte vädret.. kolla upp pa nätet! :)

• Izunia

yllo det är väl generellt lite varmare kanske.

• Izunia

oj det blev kort...

Sara jag mailar dig!

jag skriver lite mer ikväll.. har mkt att berätta...

• Izunia

Ska vi försöka fa lite liv i traden igen? :)

Jag har haft fullt upp sista tiden..
    Min bästa vänninas mamma gick bort i onsdags.. det känns fruktansvärt. Har känt henne sen jag var 13. Jag fick ga hem fran jobbet igar da jag var ledsen och kände att jag inte klarade av att vara fokuserad. Fick reda pa igar att det var självmord. Min vännina som bor i usa fick ta första bästa flyg till sverige och jag mötte upp henne pa flygplatsen igar.

En annan trakig sak (men inte alls lika allvarlig)... Vara soffor kom i dag och fick inte plats i hissen eller i trappan... :(

Snart kommer min vännina hit sa vi far se hur vi ska spendera helgen.

Karin tyvärr kommer vi ju inte upp till stockholm denna helg eller nästa. Vi far se om vi hittar ett datum i framtiden.

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter