• Sirili

Bröstförstoring 10

T 79 skrev 2007-08-26 20:54:08 följande:

Det gick bra.hade ont första veckan,har sen blivit bättre o bättre.Blev nöjd med resultatet. har jag inte mailat bilder till dig? Om inte kan jag göra det.kram
    Du kan gärna mejla bilder till mej med om du vill?

Snabella@spray.se
  • Sirili
    aircondition skrev 2007-08-31 16:00:24 följande:
    Jag hade typ minus a kupa före. Är ganska liten och smal, så för mig blev det perfekt med 280 runda "gelehallon". Dom ligger bakom bröstmuskeln. Annars skulle dom synas genom skinnet , eftersom jag var helt platt tidigare...Jag hade bilder med, ungefär som jag ville ha. Sedan provade jag med rispåsar, för att känna efter. När jag väntade barnen ( 2 före, 1 efter) hade jag ju bröst, så jag visste ju vad jag ville. Men jag kan ju säga att brösten blev enorma när jag väntade barn nr 3! Det var ju efter operationen. Sedan återgick dom till samma utseende som precis efter operationen. Inplantaten påverkades inte av varken att vänta barn eller amning.
    Känns ju tryggt att veta iaf!
  • Sirili
    celesta skrev 2007-08-30 09:21:10 följande:
    rättelse: det skall naturligtvis stå ..."på en 70 b BLIR med 500-550 gram..."
    Jag skulle gissa på att du får ca 70 E/F-kupa sen.
  • Sirili
    Superstage skrev 2007-09-08 06:30:25 följande:
    Hallo! NU ÄR JAG TILLBAKA FRÅN OP! (Lillah)Op i förrgår kväll vid 18.00. Kunde redan gå runt lite vid midnatt. Mår oförskämt bra. Tog första smärtstillande vid 07.00 dagen efter (fredag) vid frukosten. Mår jättebra.Har känsel i bröstvårtorna redan men är väldigt svullen såklart:) Otroligt svullen450 blev aboslut inte för stort, kunde ha tagit 500.Alla var toppen på kliniken:)Är inte lindad, har bara en bhtop o tejp över ärren så jag har redan sett brösten:) Kul!Ska på återbesök om en vecka. Allt ser fint ut än så länge...peppar pepparJag hoppas att jag får fortsätta må så här bra. Behöver inte ligga i sängen än så länge iaf.Det stramar o trycker o stelt.Kram på er!
    Å, GRATTIS!! Roligt att höra att allt gått så bra och att du är nöjd! Ser fram emot fler framtida rapporter från dej!

((Kram))
  • Sirili

Oj oj vad många inlägg det blev från mej nu på en gång då!*lite generad* Har ju läst ikapp allt nu sen Kreta-resan iaf, så nu är jag "tillbaks på banan" igen!

• Sirili
    Superstage skrev 2007-09-09 06:17:26 följande:
    Sirili: Tack!:) Det finns bilder på mylavasidan (den nya)Jag heter Lovesex där.Dom är bara 2 dagar gamla så det är svullet som bara den:)Jag mår fortfarande jättebra. Ligger bara i sängen 1 gång om dagen som från dag 1. Sover bra på natten oxå från midnatt till 05.30 när bebben vaknar:)Kram
    Har du adressen till nya Mylava-sidan?

Tror jag försökt bli medlem men det har krånglat...

Roligt att höra att du redan känner dej så bra!

Starkt av dej att även orka med en liten bebis mitt i allting du går igenom nu - men måste man så klarar men väl det mesta. Och du får ju iofs mkt hjälp av pappan med, och det är ju nödvändigt.

((Kram))
  • Sirili
    aircondition skrev 2007-09-09 09:59:07 följande:
    Men det är väl så att läkaren skriver ett "läkarintyg", men att det per automatik inte innebär att man har rätt till sjukpenning från F-kassan. Dessutom betalar ju arbetsgivaren de första 14 dagarna.
    Jo, på VK sa de iaf att Förs.kassan enligt lag nuförtiden beviljar sjukskrivning 2 v. efter en skönhetsop., enligt ganska nya regler tydligen.
  • Sirili
    aircondition skrev 2007-09-09 10:00:05 följande:
    En fråga utanför tråden liksom... hur 17 gör ni dom där lila rutorna med citattext...
    Du trycker på den runda knappen som är bredvid "munnen" i den rutan du vill svara på - den runda knappen med ett "V i (unjefär). Svårt att förklara! Men om du för musen över så kommer det upp en text som det står "citera inlägg" på.
  • Sirili
    prinsessan_ skrev 2007-09-09 13:01:54 följande:
    Sirili skrev 2007-09-09 01:14:54 följande:
    jag tror att tjejerna spanade för att de blev avis på dina snygga tuttar! ha ha, det känner man ju igen själv!är min pojkvän med brukar jag dock börja gråta om jag ser någon annan med snygga tuttar :D
    Jo, precis - man vet ju aldrig! Men det va iaf första gången jag va naken bland andra, och det kändes som innan op - fast jag ju är liiite mer nöjd nu med "överdelen" iofs!

Själv har jag aldrig mått dåligt över att jag haft små bröst, utan har gillat de som de varit - tyckt om formen och "konsistensen" - de va fasta och runda, toppiga liksom. Så små bröst kan också va fina ju - fast jag trivs ännu mer nu när jag känner mej mer kvinnlig och fyllig upptill - de nya brösten passar faktiskt mkt bättre till min kropp än vad de gamla, mindre gjorde. Jag har ju former annars, är lite kurvig och så. Inte mullig, men ja... om du fattar! ;-?

Tycker det är sorgligt att höra att du har såna komplex för dina bröst idag - att du lägger in så mkt av ditt välmående/ icke välmående i en kroppsdel... för DU är ju så mkt mer än ett par bröst ju! Men om du nu är så missnöjd - en bröstop är ju en möjlighet för dej att bli nöjd! Har du pengarna förresten? Eller tänkte du ta lån?... Och ett råd: SKIT I vad sambon tycker - det är ju DIN kropp - inte hans!! (Blir lite arg när jag hör sånt...)

((Kram))
  • Sirili
    Summer08 skrev 2007-09-09 15:52:29 följande:
    Hej allihopaRamlar in i denna tråd då jag bestämt mej för att förstora brösten, är 22 år och 3 barnsmamma med totalt ur ammade bröst, ser ut som två skinnpåsar med bröstvårtor...*urk*...Har suttit och kikat runt vilken klinik man ska välja...men hur väljer man? Vilken/vilka kliniker har ni opererats på eller hört bra om?Och vad har de kostat?Just nu känns allt som en djungel...
    Jag kom fram till valet av klinik efter att i mååånga timmar ha läst igenom en massa inlägg i olika forum - främst här på BT faktiskt - och jag är suuupernöjd med allt! Jag valde att op mej på VK (Victoriakliniken) i Sthlm, kostade 50 000:- inkl. 5 års kapselbildningsförsäkring. Mina "nya kompisar" har hängt med mej 2,5 mån nu, och vi blir bara bättre å bättre polare för var dag som går!

Va NOGA i valet av klinik och kirurg, och gå inte för mycket på "billigt pris" = mitt tips!

Lycka till!

((Kram))
Svar på tråden Bröstförstoring 10