Bröstförstoring 10
angli skrev 2007-10-10 13:59:15 följande:
jag tänkte bara lägga in en liten varning ang bröstoperationer.jag gjorde en via lemongrassmedical, dom verkade jätte bra, hörde att det skulel finnas en svensk påplats, att jag skulle få en kopia av min journal på svenska.jag skrev här tidigare, men har inte tagit mig för att skriva det här efteråt.nåväl, när jag väl kom till sjukhuset i bangkok, så visade det sig att dom inte verkar ha så mkt kontakt med agenturen i sverige, han skrattade lite åt mina småabröst och frågade vilken storlek jag ville ha. förklarade att jag vill se naturlig ut och bad om att få en större b kupa, okey sa han.samma dag som op sa han att jag hade för liten bröstkorg och att jag skulel få en stor a. hela grejjen kändes som en rullandeband operation. frågade också om inplantatet skulle ligga utanpå eller innanför, och det kunde jag bara välja själv. jag ville så gärna ha det gjort!!så nu ett halvår senare har jag trots massage och utan träning fått knölar, skrev ett mejl och frågade om dessa och om jag inte skulel bli kallad till återkontroll, fick då en tid som jag ska fara på.så för att ta det kort, operera er i sverige hos en bra kirurg, även om det är lite billigare i thailand så är det betydligt närmare om ni måste göra någon justering fråga kirurgen något osv. det låter så bra i början men sen när dom väl fått pengarna känner man sig som en trasdocka!Hoppas det ordnar sej för dej så småningom!
Vad betalade du för op där?... Och vad fick du för typ av implantat, storlek, bh-storlek sen och vilken placering mot muskeln?...
((Kram))