Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jag är lite rädd att det ska bli stort. Klart jag vill ha fyllliga fina bröst en inte fööör stora. Har ju redan lite bröst idag men vill ha lite fylliga upptill. Har 75/80 B idag. breda axlar o lite kurvig. 170lång väger nästan 70 kg.
PÅ eriksberg tyckte dom 450 och på KK tyckte dom minst 500cc.hoppas att det blir bra o inte alltför stort:) jag vill absolut inte få för stort mellanrum mellan brösten o då är det nog viktigt att man inte lägger in för lite för då blir det ju lättare mellanrum va???
lillah:tror inte det blir förstort. jag e 155/58 och har lagt in 500/550. Hade innan ca 75b /80a och har nu 80 d och det ser absolut inte stort ut på mig som e bredaxlad.har kanske 2cm mellan brösten
Tack så mycket Abra och Misha för att ni vill dela med er av era erfarenheter.
Jag har idag ringt till strandkliniken och bokade en konsultation nu på torsdag.
Jag hoppas att allt känns bra så jag kan boka om min operation dit istället.
Då blir det både en bröstförstoring och en bukplastik.
kram
snuttungen: OK, så det va du ja! Har mejlat dej nu. Men Charles gjorde iaf skiiiitsnygga boobs på dej!!
Och 70D ser ju helt lagom stort och propotionerligt ut till din kroopp - perfekt!
juni2008: Vad spännande! Och hoppas du får förtroende för Strandkliniken då du är där på konsultation! Skriv gärna hit och berätta mer när du varit där!
((Kram))
Hej Tjejer...
Jag har nu fått konsultationstid nu hos Gabriella på PlastikKirurgGruppen Måndag 15 Oktober.
Kommer sedan boka in op. i Juni -08 på engång. Någon som ska op. sig där eller har gjort...hör gärna av er till mig.
Åhh blir alldeles svettig å nervös.
Nu börjar man ta stegen mot nya boobs!!!
Nervösssssssssssss !!!!!!!!!
Ni som är opererad, skulle jag kunna få kika på era bilder, snälla???
Kram
Oh, nu har jag bestämt mig för en op. Läser på om riskerna och blir (konstigt nog) mer och mer säker för varje dag. Känner att det är så lite risker med en op idag och att det kommer att gå bra för mig. Har ju sååå länge velat ha tuttar nu! :D
Har varit sugen på både VK och Plastikakademin i Linköping. Dock lutar det mer mot VK på grund av avstånd mellan bostad och klinik (= VK är närmare). Dock undrar jag lite saker om VK:
1) Lägger Charles snittet i armhålan? Eller ev runt bröstvårtan?
2) Varför föredrar han de anatomiska? Jag vill lägga in de runda. På deras hemsida visar han bla. bara de anatomiska?
Sedan undrar jag lite andra saker. Kan man flyga med sina nya boobies? He he :)
Om någon vill visa op:ade bilder för mig blir jag väldigt glad och tacksam. Är väldigt nyfiken på det eftersom jag snart själv kommer att gå igenom en op.
Min e-mail: han_och_hon_(at)hotmail.com
T79: tack för svaret, nu blev jag lugnare:)
jag vill oxå gärna ha mer bilder mailat om det är ok:):) tack
lillah03@hotmail.com
3barnsmamma: Lycka till! Jag opererade själv brösten hos Lennart B. på Plastikkirurggruppen och är mycket nöjd.
I går var jag där på återbesök hos Gabriella, som i vintras gjorde ett annat litet ingrepp på mig.
tjejer har ni skrivkram?? tihi.. ha en bra dag alla! kram