• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • the_butterfly0725

persnilia:

gratis till dina nya tjejer!

jag också opererade mig på proforma. min vänster är också en "fast healer" medan min höger sitter fortfarande högt och inte lika mjuk som på den andra. detta är normal eftersom musklarna kanske inte har släppt implantatet. enligt en amerikansk forum om bröstförstoring jag brukar gå i är det normalt att detta händer när man har en dominant sida...jag är högerhänt och mina musklar är starkare där.

• gabbe

Hej allihop.

Ska på konsulation idag, skulle eg. gå i okt. men dom hade fått ett återbud idag.

Blev helt plötsligt nervös, vad ska jag fråga...? Några tips vad jag inte får glömma?

• Persnilia

Gabbe: glöm inte att fråga om de lämnar garanti på kapselkontraktion.
    Jag frågade även vad dom gör om jag inte blir nöjd med formen, om de blir asymetriska.

• Persnilia

the_butterfly0725: aha, det förklarar ju lite. Det låter ju väldigt logiskt. När opererade du dej? Hur tyckte du att storleken förändrades den första tiden?

• Persnilia

På mitt kort från kliniken så står det att mina implantat väger 240g st. Är det samma som 240cc? Eller är de större eller mindre? Någon som vet?

• the_butterfly0725

persnilia:

nu är det 3 veckor sedan min operation. jag har tagit bilder på mina tvillingar varje vecka och man ser mycket skillnad faktikst. det är också bra att dokumentera så att man ser förändringarna.

jag tror att det blir samma som cc....jag glömde faktiskt att fråga om jag inte blir nöjd med formen/assymetri...vad fick du för svar från proforma ang. det?

• Persnilia

the_butterfly0725: Det är inga bilder som du vill dela med dig av? Det skulle vara så kul att se hur de förändras!
    Frågade vad som skulle göras om jag inte blev nöjd med formen pga ev asymetri och det skulle inte vara några problem.

• Persnilia

the_butterfly0725: Om du inte vill visa korten så kanske du kan beskriva hur de förändras vecka två och tre?

• the_butterfly0725

persnilia: du kan skicka mig din email adress så att jag kan skicka dig länken. =)

man behöver inte lägga extra pengar för omoperation? cool! (dock är jag nöjd med min storlek =), i så fall bara om assymetri)

• Polstjärnan

the_butterfly0725: Hej! Vilken typ av implantat har du? Anatomiska eller runda? Jag vill operera mig men är kluven i valet avseende dessa två..
    Jag skulle också jättegärna kika på några bilder från dig om ok..?? (Gärna före- & efterbilder)Vore superrart! Min adress är: polstjarnan74@hotmail.com

Svar på tråden Bröstförstoring 10