Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Wow! Tack! min email sissily50@hotmail.com
Tack igen!
polstjärnan:
jag har runda mcghan 510, 325cc...är 70aaa innan. för mig var det den runda direkt eftersom dem droppar ner så småningom efter ett tag och sedan vill jag inte riskera att implantatet går ut fickorna som kan ibland hända i anatomiska (enligt sidorna jag var inne på)......men mest av allt är att jag hade ingen bröstvävnad från början så runda är bäst för mig..har skickat dig länkarna nu.
persnilia: har skickat dig länkarna nu också...jag vet ej hur länge bilderna är uppe för att det verkar som att photobucket tar bort "bara bröst" bilder
Go kväll
Nu va den första biten avklarad...
Fick tid för op. 15 okt.
Nu ska jag bara fundera lite till. Helt plötsligt blev det väldigt verkligt...
Gabbe: Jag ska operera mig på onsdag! Fick den tiden för två månader sen men det känns forfarande inte verkligt :S Är lite rädd att jag tror allt kommer att gå lätt o smärtfritt . Vilket det nog inte kommer att göra :)Är väl därför jag inte blivit nervös än. Vart skall du opereras?
Vill tipsa er alla om en sida som jag själv blivit tipsad om
plastikkirurgi.mylava.net
Hej!! tänkte fråga er om det är någon som har opererat sig på kosmetisk kirurgi AB (har inget annat namn på D ) i falköping? eller har ni några förslag på bra kliniker? Kraam !!
gabbe: på hemsidan Qvinna finns det en lista med frågor inför konsultation, skriv av den:)
The_butterfly0725: Skulle jag oxå kunna få se?:) Min mail: lillah03@hotmail.com
Här är en länk till en bild där man ser ett av mina ärr i armhålan, 1 månad gamla där
i230.photobucket.com/albums/ee277/uncovered_/000_1870.jpg
Till xClueless!
Hej! jag har opererat mig på kosmetisk kirurgi i Jönköping, för ca 5 månader sedan. Det är samma kirurg som opererar i Falköping som i Jönköping, Ivan Letterfors.
Måste säga är jättenöjd och glad! Jag kan rekommendera honom starkt. De tog väldigt god hand om mig och jag har haft återbesök nu fyra ggr sedan dess. De följer upp patienten i ett år framåt.
/ 75C