Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Ja, vart har alla tagit vägen?!
Snuttungen:
Tack för ditt svar. Eg. skulle jag ha träffat kirurgen idag men han opererar hela dagen så det har blivit flyttat till imorgon istället. Får se vad han råder mig till för typ av implantat, storlek etc. Ang. bilder så tror jag att du har skickat till mig förut. (om jag inte blandar ihop dig m ngn annan) De blev väldigt fina i alla fall och ser vääldigt naturliga ut!! Jag förstår vad du menar med perfekta..!
Superstage:
Hur går det för dig? Mår du fortfarande bra? Märker du förändring efter operationen för varje dag som går? Det är en vecka sedan idag eller hur? Berätta gärna!& TACK för bilderna. Såg dem precis. Har svarat på ditt mail.
Aircondition:
Du har ju opererat dig på Sophiahemmet som jag ska till om ett par veckor. Vore jättespännande att se hur dina blev. Du verkar ju så nöjd också. Skulle du kunna/vilja skicka några bilder till mig..? Min adress är polstjarnan74@hotmail.com
Kram på er alla och kom in och skriv lite här!
polstjärnan2
Aha, är det du som är Lillah kanske?
Har du träffat kirurgen nu? Vad tyckte han/hon då? Kände du att du fick någon hjälp?
Kram
Hej igen..var längesen jag skrev nu men är in och kikar mellan varven. Tack så mtk för era svar..har bestämt mej för victoria kliniken...tänkte ringa dom på måndag och hör mej för lite.
Känns jobbigt med alla besök(konsulation, operation, ta bort stygn och återbesök..är de mera?) när man själv bor uppe i Jämtland. Men de får lösa sej.
Får man inte bära tungt på 2-3 veckor förresten? Har tvillingar som är knappt två månader så de där måste jag lösa på nått vis. Nog för att jag inte ska operera mej än på länge, men de måste ju ändå lösas senare.
Hur lång väntetid brukar de vara förresten? Har hört att de kan vara upp till ett halvår?
Har ni några tips på vad jag ska fråga om på måndag...vill inte låta helt bakom flötet
på viktoriakliniken är det väntetid bara ca 1 månad.
Hej hopp alla glada....
Ett tag sen jag var inne här nu, vart har alla tatt vägen???
Har bokat tid hos Gabriella S på plastikkirurggruppen nu den 15 Oktober. Börjar bli lite smånervös nu. Hoppas allt e bra med er alla å era boobs. Längtar så tills det är min tur.
Kram