Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Sirili: hur mycket la du in och har du några bilder att visa?:)
Jag ska berätta för trådskaparna om ditt problem. Jag mailar dom nu:) Återkommer
Sirili: Nu har jag mailat din beskrivning till Sillis som var med och skapa tråden. Hon återkommer säkert under dagen till mig.
Sirili: Sillis behöver veta vad du har för användarnamn på den sidan, då kan hon hjälpa dig med kontot.
Skriv till mig så fort du ser detta.
Superstage:
Vad härligt att höra att allt gått så bra!! Jag har tänkt på dig en hel del. Du verkar ha kommit på benen snabbt. Vad man förstått är det ju väldigt invividuellt hur man mår efteråt. Tufft av dig att klara detta med en bebis och allt. Skönt att din man/pojkvän kan hjälpa till. Så det kändes inte alls jobbigt att åka hem redan samma dag? Var operationen tidigt på morgonen?
Jag har ju min konsultation på Eriksbergskliniken nu på torsdag. Ska bli jättespännande!! Ser verkligen fram emot det. Ska bli intressant att se om han föreslår samma storlek och inplantat som Charles på VK eller om de tycker helt olika.
Var förresten på stan och shoppade lite i helgen och såg en expedit som måste ha gjort en bröstop. Man är ju helt bröstfixerad just nu *hi hi* och tittar nog mer på tjejers behag än vad de flesta män gör... Fick sådan lust att fråga henne vad hon har för storlek, typ av implantat etc, etc.. men tänkte att hon kanske blir förnärmad så jag sade inget..
Du kan väl fortsätta berätta om "utvecklingen" efter operationen, hur du mår, hur det känns och så...? Känner du dig så här långt nöjd med att du valde Eriksbergskliniken? Har de uppnått dina förväntningar? Var sköterskorna rara på kliniken? Det är ju de som ska pyssla om en efteråt när man känner sig ynklig och svag..
Jag kommer självklart berätta hur det gick på konsultationen och om jag bokat in en op.
KRAM!!
Superstage:
Kan inte du skicka några bilder till min Hotmailadress? Vore jätterart och himla kul att se om du vill dela med dig... Jag känner inte för att lägga upp något konto på Mylava. Bara om du vill... Min adress är isåf. polstjarnan74@hotmail.com. Kram!
aircondition skrev 2007-09-09 15:59:04 följande:
Snuttungen:
Du skrev härom dagen bl.a: "Så här efteråt ( 5 månader sedan nu ) så kan jag säga att jag verkligen inte vill ha tillbaka det jag hade innan op:en och efter barnen, men hade jag kunnat trolla så hade jag fixat ett par 70C med lite naturligt häng.
Nu har jag ett par skitsnygga 70D, men samtidigt som jag tycker att de är super duper jättesnygga så hade jag hellre haft ett par naturliga lite lagom hängiga 70C istället.
De känns lite för perfekta för en 40-årig 5-barnsmamma liksom..."
Du kanske har sett mina inlägg tidigare. Jag vill ju fylla ut mina efter amning. Har bröst idag (75C) men de har blivit lite tomma upptill. Har en ANINGS häng, men inte mycket alls. Om jag skulle lyfta (som Charles på VK föreslog för att de skulle bli "perfekta") skulle det bara bli ett litet via bröstvårtan. Jag vill dock helst inte göra ett lyft utan funderar på runda implantat just för att få tillbaks rundheten, "pushet" upptill men skippa lyftet. När jag läser det du skrivit så förstår jag precis vad du menar! Jag är 33 idag men blir ju inte yngre och de nya behagen ska ju följa med och kännas passande till resten av kroppen under årens gång också. Om du vore jag, skulle du skippa lyftet just för att få lite naturligt häng i dem?? Ingen som ser mina bröst skulle kalla dem för "hängbröst", de är bara inte lika fasta som innan graviditet och amning. OM man nu gör en op. men skippar lyft och brösten känns för hängiga trots allt kan man väl göra ett lyft senare också.. Kanske bättre göra utan lyft först och se hur det blir. Det är ju ändå ytterligare ett ingrepp som bidrar till fler är etc...
Ville bara "bolla" lite med dig vad ditt råd till mig skulle vara...
Kram!