Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Ni som gjort en bröstförstoring, lämna recension på kliniken här:www.kosmedics.se/sok.php
Uj va tyst de är här...
Ingen som har nått tips på vad man ska komma ihåg och fråga/prata om när man ringer kliniken?
Skulle göra de idag, men de får bli imorn istället, har varit fullt upp idag=)
hur mycket kan man lägga in om man är en liten 70b? vad tror ni? nån som lagt in 600 cc eller mer??
svara snälla nån som vet :)
sweetface
Du måste nog rådfråga en kirurg. Det beror helt på hur din kropp ser ut i övrigt. Kurvig, smal eller bred över axlarna, etc etc vad som ser bra ut på dig. Själv är jag en rätt "tanig" tjej, 170 lång ca 51 - 52 kg, inte så kurvig, 70AAAAA innan op:en. Jag har lagt in 310cc i varje bröst vilket resulterade i en 70D. Detta var max för mig, annars skulle implantaten och de nya tuttsen ha hamnat ända ute i armhålorna på mig.
Mitt råd är att du rådfrågar en kirurg på en konsultation då han/hon kan se dig och dina förutsättningar och tala om vad som passar dig.
Kram kram
Ska ha mens när jag ska opereras :( Nån som vet om man kan ta primolut-nor i samband med en operation, vill inte behöva ändra datum....
gabbe
vet inte hur det är med primolut-nor, men jag hade mens när jag gjorde min op. Bytte tampong precis innan, så det gick jättebra. jag kvicknade till rätt snabbt och mådde inget illa efteråt.
kolla med kirurgen eller sköterskorna vad de säger om primolut-nor för säkerhets skull.
kramis
Hej!
Jag är ny här och har inte läst hela tråden.
Jag var på konsultation på Victoriakliniken förra veckan. Jag vill både lyfta och förstora mina bröst och det ville Charles, som han heter, ha 85 000 för! Är inte det väldigt dyrt?!
Har bestämt mig för att gå på konsultation på Strandkliniken också. Någon som har någon erfarenhet därifrån?