• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • aircondition
    Polstjärnan2 skrev 2007-09-10 10:49:15 följande:
    aircondition skrev 2007-09-09 15:59:04 följande:
    Aircondition: Jag har en tid för konsultation på Eriksb.klin på torsdag och en på Sophiahemmet om ett par veckor. Vad fick dig att välja Sophiahemmet? Hur länge sedan var det du op. dig? På Sophiahemmet träffar man tydligen först sköterskan och sedan vid ett annat tillfälle kirurgen. Var inte helt förtjust i detta då jag helst träffar kirurgen direkt och så tyckte jag att sköterskan lät lite snorkig över telefon..men hon kanske bara var stressad eller nå´t.. Var det något du var mindre nöjd med? Har du haft några som helst komplikationer? Hur synliga är dina ärr?
    Vet faktiskt inte vad det var som gjorde att jag valde SH. Jag opererade mig för 7 år sedan. Brösten har inte ändrat sig något efter operartionen. Trots graviditet och amning. Jo, det är så att man träffar en sköterska först. Jag tyckte väl inte det spelade någon roll. Hon som jag träffade var inte alls snorkig.Men det blev ju mer på riktigt när man träffar läkaren. Leif Gylbert hette min doktor. Verkligen bra på att fötså vad man vill, hur man har tänkt. Så kommer han med sina tankar om vad som passar. Jag har inte haft några komplikationer alls. Brösten är mjuka och "faller" som dom ska, när man ligger och så. Står inte rakt upp fast man ligger på rygg. Man kan ju se det ibland och det är ju inte så himla snyggt, ärligt talat. Jag har ärren under brösten i vecket precis. Dom är "synliga" som vit sytråd ungefär.
  • Sirili
    Superstage skrev 2007-09-10 06:35:00 följande:
    Sirili: hur mycket la du in och har du några bilder att visa?:)Jag ska berätta för trådskaparna om ditt problem. Jag mailar dom nu:) Återkommer
    Å, va gulligt av dej!

Jag la in 375 ml anatomiska geléhallon FF soft touch. Jag har tyvärr inga bilder i datorn än, och digitalkameran har pajat... Blivit en spricka i displayen...
  • Sirili
    Superstage skrev 2007-09-10 09:44:48 följande:
    Sirili: Sillis behöver veta vad du har för användarnamn på den sidan, då kan hon hjälpa dig med kontot.Skriv till mig så fort du ser detta.
    Jag har användarnamnet Arba där.
  • Sirili
    aircondition skrev 2007-09-10 12:16:01 följande:
    Vet faktiskt inte vad det var som gjorde att jag valde SH. Jag opererade mig för 7 år sedan. Brösten har inte ändrat sig något efter operartionen. Trots graviditet och amning. Jo, det är så att man träffar en sköterska först. Jag tyckte väl inte det spelade någon roll. Hon som jag träffade var inte alls snorkig.Men det blev ju mer på riktigt när man träffar läkaren. Leif Gylbert hette min doktor. Verkligen bra på att fötså vad man vill, hur man har tänkt. Så kommer han med sina tankar om vad som passar. Jag har inte haft några komplikationer alls. Brösten är mjuka och "faller" som dom ska, när man ligger och så. Står inte rakt upp fast man ligger på rygg. Man kan ju se det ibland och det är ju inte så himla snyggt, ärligt talat. Jag har ärren under brösten i vecket precis. Dom är "synliga" som vit sytråd ungefär.
    Men om du ligger ner på rygg blir väl inte brösten platta som med vanliga bröst, som liksom "flyter ut i armhålan"?...

Mina sillisar faller oxå ut åt sidorna, men behåller den rundade formen iaf, och blir inte platta.

Får jag fråga om du har snittet under bröstet+ Förlorade du i så fall känseln under bröstet en tid efter op? I så fall, när kom känseln tillbaks där, om den gjort det?...

Är dina bröst oxå kallare på undersidan ibland, än det övriga bröstet?...

((Kram))
  • snuttungen

Polstjärnan2

jag förstår dig precis, och känns skönt med någon som fattar vad jag menar också. Jag gillar verkligen mina nya "kompisar" men de är så j-la perfekta!!! Och ändå så vill jag inte för allt i världen vara utan dem.

Jag tycker det är svårt att råda dig till vad du ska göra, jag hade ju ett annat utgångsläge än vad du har kan man lugnt påstå. Jag hade absolut ingenting annat än bröstvårtorna kvar av mina fina 70B efter att barnen käkat upp dem...
    Dessutom är jag ju ingen kirurg som kan säga vad som passar, men om du inte har något häng så kan jag inte se någon anledning till att du behöver ett lyft. Men en kirurg kan säkert motivera varför eller varför inte du ska göra ett lyft.
    Jag tycker att det är viktigt att du är väldigt tydlig gentemot kirurgen vad det är du vill åstadkomma.
    Ledsen att jag inte kunde hjälpa dig mer än så

Om du vill kan jag maila dig bilder så att du ser vad det blev för resultat för mig.

Kram kram

• aircondition
    Sirili skrev 2007-09-10 13:07:55 följande:
    Men om du ligger ner på rygg blir väl inte brösten platta som med vanliga bröst, som liksom "flyter ut i armhålan"?...Mina sillisar faller oxå ut åt sidorna, men behåller den rundade formen iaf, och blir inte platta.Får jag fråga om du har snittet under bröstet+ Förlorade du i så fall känseln under bröstet en tid efter op? I så fall, när kom känseln tillbaks där, om den gjort det?...Är dina bröst oxå kallare på undersidan ibland, än det övriga bröstet?...((Kram))
    näe, inte flyter dom ut i armhålan. Jag menar att dom inte står rakt upp/ut som en topp, liksom...
    Jag har snittet i vecket under brösten. Det klart att det var lite okänsligt på själva snittet efter op. Det kom tillbaka ganska fort, tycker jag. Det är ju så tunna snitt, så nerverna hittar tillbaka snbbt.
    Nej, brösten är lika varma överallt. Har aldrig tänkt på det, men antagligen skulle jag ju ha märkt om det var sp
  • Superstage

Sirili: du ska kunna gå in på sidan för hon skrev att du är aktiverad.

• gabbe

hej.

Nu har jag oxå reg. mig på Mylava sidan.

• Sirili
    Superstage skrev 2007-09-10 18:41:51 följande:
    Sirili: du ska kunna gå in på sidan för hon skrev att du är aktiverad.
    Nu funkar det! Tack för hjälpen!

Vet du hur man gör för att skriva sin presentation på sin sida där?... Vad heter du på det forumet förresten?

((Kram))
Svar på tråden Bröstförstoring 10