Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

080809

tänk vad fort tiden går igentligen..nu kan man säga att det är mindre än ett år tills det är dags..känns lite kul

• bridesilly

virvel

tack vad du är gullig Ska visa dom för min blivande å se vad han tycker..jag tycker iaf dom var fina

• bridesilly

Vi har kikat på cypern, vet inte om det är någon annan som har erfarenhet av det resemålet?

• bridesilly

cindell

låter toppen, vi funderar på om det inte blir cypern som bröllopsresa kanske

• bridesilly

fröken fiffi

vilken lokal blev det? stort och pampigt eller litet och mysigt?

• bridesilly

Alla ni som gifter er den 9 augusti nästa år, har ni ordnat med klänningen eller hur många detaljer är inköpta?

• bridesilly

Nu borde det vara rea i brudbutikerna om jag inte tar fel, kanske man ska ut och kolla

• bridesilly

Usch jag tycker snarare att det är ett stressmoment det här med klänningen meeen det kanske ändras när det är dags att köpa sig en

• bridesilly

Yes det har jag men tiden går fortare än man tror, nyss var det över ett år å nu är det snart oktober

• bridesilly

Jag är så himla sugen på att beställa våra inbjudningskort och skicka iväg dom genast men det går inte! Haha lite väl ambitiöst att få inbjudan nästan ett år i förväg kanske

Svar på tråden 080809