080809
tänk vad fort tiden går igentligen..nu kan man säga att det är mindre än ett år tills det är dags..känns lite kul
tänk vad fort tiden går igentligen..nu kan man säga att det är mindre än ett år tills det är dags..känns lite kul
virvel
tack vad du är gullig Ska visa dom för min blivande å se vad han tycker..jag tycker iaf dom var fina
Vi har kikat på cypern, vet inte om det är någon annan som har erfarenhet av det resemålet?
cindell
låter toppen, vi funderar på om det inte blir cypern som bröllopsresa kanske
fröken fiffi
vilken lokal blev det? stort och pampigt eller litet och mysigt?
Alla ni som gifter er den 9 augusti nästa år, har ni ordnat med klänningen eller hur många detaljer är inköpta?
Nu borde det vara rea i brudbutikerna om jag inte tar fel, kanske man ska ut och kolla
Usch jag tycker snarare att det är ett stressmoment det här med klänningen meeen det kanske ändras när det är dags att köpa sig en
Yes det har jag men tiden går fortare än man tror, nyss var det över ett år å nu är det snart oktober
Jag är så himla sugen på att beställa våra inbjudningskort och skicka iväg dom genast men det går inte! Haha lite väl ambitiöst att få inbjudan nästan ett år i förväg kanske