Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

080809

blivandefrularsed

wooow den är sååå fin

Idag har vi beställt våra ringar En solitär ring till mig och en guldring med mönster till min m2b. Han har även valt ut min morgongåva så om ett par veckor får jag klämma på min ring jiiipiii

Sen har vi även vart in på resebyrån och bokat vår resa

• bridesilly

blivandefrularsed

Jag vet inte vad det blir i morgongåva, har hintat att ett diamanthalsband att matcha de redan befintliga örhängena och den blivaden solitär ringen hade varit roligt att få men vi får väl se

Kunde inte vänta med att beställa ringarna för jag vet exakt vilken jag vill ha, prinsessdrömmen med diamantring som man hade när man var barn

Resan går till cypern

• bridesilly

blivandefrularsed

Japp bröllop på lördag och resa på måndag Man vill inte hinna landa i vardagen för mycket innan

• bridesilly

välkommen i tråden tyresöbrud

• bridesilly

blivandefrularsed

japp exakt den reaktionen får vi också vart vi än går förutom på brudaffärerna för där vet dom bättre. Dom vet att som brud är man ute i god tid för att hitta rätt detaljer inte minst klänningen. På en butik svarade jag att ja jag tänkte införa lite amerikansk bridezilla i sverige! hahahaha

• bridesilly

Eller hur Jag blev så trött på dessa ständiga frågor så jag svarade så med glimten i ögat

Hahaha ni skulle hört reaktionen när vi köpte alla smyckena idag. Dom skulle fira sa dom hahahahaha

• bridesilly

AoM

Mmm visst var det bra pris på den Sprang å hämta den första dan den kom ut

• bridesilly

virvel

oj oj det var mycket pengar fast å andra sidan tycker säkert många fler än jag att inbjudan är en viktig del av helheten på bröllopet

• bridesilly

Idag ska vi träffa en annan fotograf. Hoppas han är vettig nu då, håll tummarna för mig snälla. Börjar bli nervös att den inte finns nån vars stil jag gillar som är ledig tills nästa år. Vill inte att man ska behöva ta hit nån som bor långt borta och betala massor av extra kostnader. Vi vill helst att allt ska vara smidigt och nära

• bridesilly

Idag fick vi korten från kortdesign. Vita med silverhjärtan på. Både inbjudningskort och vigselprogram. Vi är jättenöjda. Köpte även matchande gästbok till dessa och engångskameror Kul att få hem dom, men nu är man väldigt sugen på att lägga dom på posten också

Svar på tråden 080809