Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

080809

virvel

ja den är jättefin tycker jag Materialet är finast möjliga och broderier och pärlor och superfint gjort. Jag är supernöjd men jag måste ta in den lite över byst och midja. har vart och pratat redan med en sömmerska om att ta in den men det är väl lite tidigt än kan jag tänka mig.

klänning med underkjol och bolero gick på 2200kr och då har jag betalat tull med dom pengarna också.
    så billigt kundej jag inte ens drömma om att få en såhär fin och välgjord klänning

• bridesilly

Här händer det grejer i planeringen minsann.

igår kom klänning bolero och underkjol från kina hem..love it

idag köptes slöja från aspera, vit liten handväska, blått strumpeband

mannen köpte sina finskor och vit skjorta och vi har sett ut vilken slips och plastrong han ska ha till kostymen.

• bridesilly

virvel

haha nää jag menade att han har sett ut Väst och plastrong

• bridesilly

virvel

hehe något trött i huvet, ja han ska ha kostym på sig. Han velade mellan kostym och frockcoat men jag tror han har bestämt sig för kostym

• bridesilly

virvel

eftersom vi har vitt grönt och silver som färgtema så funderar vi på silverväst och grön plastrong vitt skjorta och svart kostym. då får vi alla färgerna på ett bräde Annars så fanns det svarta västar med något fint mönster på och silver eller grön plastrong. Mmm mycket fint även för karlar nuförtiden vilket jag tycker är jättekul för dom kan känna också att det här är en speciell dag

• bridesilly

Hur långt är ni andra nu då?

• bridesilly

virvel

men hjälp vilket kanonpris , det är ju i samma prisklass som att hyra ju

• bridesilly

Kyrkbröllop är ett måste för mig Har aldrig föreställt mig dagen D på något annat sätt så jag skulle totalvägra om mannen föreslog något annat

• bridesilly

virvel

aahh jag vet inte alls..ser inte ut som om den passar mig iaf

Svar på tråden 080809