Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
*vinkar*
Hej i den nya tråden!
Är det nån som tänker komma på Pärlkvällen imorgon?
Jag ska gå!!
www.jiskadesign.se
*vinkar*
Hej i den nya tråden!
Är det nån som tänker komma på Pärlkvällen imorgon?
Jag ska gå!!
www.jiskadesign.se
Linum: Tyvärr kan jag inte.. måndag är det skolrådsmöte (sista gången, sen hoppar jag av! Gött!!) och på tisdag är det babysim som vanligt. På onsdag åker jag till Uppsala och stannar till fredag så hela nästa vecka är körd för mig.
Får bli nästa gång den här gången oxå..
synd *Saknar er*
Om ni kan o vill så kan ni ju komma på pärlkvällen imorgon, det är i Lerum o dom bjuder på fika
Hej på er
Lycka till med bilbesiktningen imorgon Bauti
Grattis till tillökningarna ni andra *ler*
yeay... betalat räkningarna, lustigt att vissa månader då kommer "alla" räkningar. Det går vågor i räkningshögen kan man säga...
*vinkar hallå till FruTez!!!!!!!!!*
Hoppas ni har haft en underbara resa!!
Kram!
God eftermiddag
Vill bara önska er en trevlig helg. Nån som ska på bokmässan?
Bauti: Jag har oxå haft världens huvudvärk idag *sympatiknaprar på en Ipren med Bauti*
Igår var jag på pärlträff, det fanns både pärlor att köpa och göra själv och färdiga halsband. Jag köpte två jättefina. Hade det ena på jobbet idag och kände mig såå fiiin *ler*
Är det många här som hänger på FL?
Kram!
Hallå brudar!
Eller fruar kanske jag ska säga!!
Eller nä, fruar och brudar!!
Häromdan satt jag här och skrev ett inlägg och sen när jag skulle posta det så försvann det, blev så trött så jag orkade inte skriva om allt igen..
Imorgon åker jag iväg till Uppsala, ska på utbildningsdagar! Kul!
Tar med mig datorn, förhoppningsvis finns det trådlöst internet på hotellrummet (det stod på deras hemsida att det fanns i vissa rum) så jag kan sitta här och skriva imorgon kväll
Hoppas ni har haft en trevlig fika, här har det babysimmats som vanligt
See ya!
Hur är det med bröllopsnerverna Linum?
*kram*
Hej på er nu är jag tillbaka från Uppsala
Tre intensiva men roliga dagar!