Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
*Skrämmer bort Bautis förkylning*
Jungans? Har aldrig hört talas om så det kanske är nåt att testa!
*Skrämmer bort Bautis förkylning*
Jungans? Har aldrig hört talas om så det kanske är nåt att testa!
Nån som ska gå?
www.sssmassan.se/
Hello på er!
Ang mässa i helgen, jag är sugen på att gå, men vet inte riktigt än om jag kan, det är ju fars dag på söndagen och då brukar det bli ett himla flängande hit och dit, sen håller vi på och möblerar om våran övervåning (sa jag det igår??) och bevhöer egentligen prioritera det.
Men pysseltarmen kan ju ta över... Jag hör av mig.
Ang fika så är jag öppen för det mesta, men gillar inte när det är för hög ljudvolym för då hör jag inte vad nån säger.. precis som Carma
Gillar om det är nära busshållplatsen.... (speciellt om det här skitvädret ska hålla i sig)
Jaha.. vad mer..
Imorgon kl 13 ska jag på intervju så håll era tummar är ni snälla!!!
Hoppas alla mår bra, kram på er så hörs vi!
Tezz: Sorry att ingen svarade på ditt hej på msn, dottern spelade spel så den syntes inte i bakgrunden
Kram!
Ni som bor bortåt Alingsås hållet.. finns det nån thairestaurang i typ Floda?
Tips någon?
:D
Carma: Jo det är ff aktuellt med thai-tips. Ska mot Asås hållet imorgon och har lovat att ta med nån form av mat. Thai brukar funka men hinner ju kallna om man tar med sig ända från götet. Bättre att shoppa på vägen
Uäääk
Har just städat rent spälsängen, lilleman spydde ner hela den, sig själv och lite till.. usch stackarn. Han hostar som en jag vetinte vad... hoppas det bara var det och inte nån läskig magsjuka *brrr*
Carma: Tack för länken! Kikar genast!
Hej
Tack för igår! Alltid lika kul att träffas! Klart vi saknade dig Abbe! Och ni andra som inte var med.
Godmorgon!
Jobbar hemma idag. *Skönt*
Tezz: tänkte maila dig på jobbet men den adressen har jag inte här.. du kan väl maila mig "hem"