Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Ab: ha en underbar resa! Hur länge är ni borta?
Jag ska snart börja räkna ner dagarna till vi åker
Nu börjar DH!
Kramiz
Ab: ha en underbar resa! Hur länge är ni borta?
Jag ska snart börja räkna ner dagarna till vi åker
Nu börjar DH!
Kramiz
Carma: Vi åker den 26 nov.
Så jag har skrivit in det som är den 23 nov i min almenacka. Vore såklart kul om det blev fika innan dess oxå!!
Sitter här och är sur. Lilleman är lite sjuk, hostar och har sig och höll mig vaken sent igår, dessutom var jag trött efter helgen i England och nu har jag retat upp mig över en skitsak och vägrar gå och lägga mig av ren princip... Barnsligt eller hur.. hihi
Får väl ta mig i kragen och lägga mig.... det är ju trots allt skönt att sova och det är väl det jag behöver.
Imorgon ska jag till Ullared!
*Shoppa shoppa shoppa hela dagen lång..* eftermiddan iaf...
Carma: Det låter som en härlig helg! Även om det inte är så långt till Götet från erat så är det ju alltid lite kul att komma iväg och bo på hotell
Halloj!Nyss hemkommen från Ullared med treeeeee kassar
Köpte nya skor till mig (stövlar, sketasnygga ) och till lilleman och så en massa lull-lull inne på Gekås. Blev några julklappar inhandlade bland tandkrämer ohc shchampoflaskor.. hihi
*nöjd*
Men jösses vad man skulle kunna handla där inne om man inte la band på sig.. kläderna gillar jag inte så himla mycket men grejor... där finns ju ALLT.... och lite till
Carma: Hoppas nattajobbandet går bra!
Nibla: Vad lustigt, jag var oxå på Ullared igår, vi åkte vid 14.30 så vi kom nog dit senare än dig men då var det inte så himla mycket folk! Ganska lagom faktiskt. Vad lustigt att det kan svänga så!
Carma: jobba lungt ikväll, skönt att det är fredag imorgon!
Har just kollat på DH, satt och fnissade åt Gaby och Susans bröllopsplaner, gissa vad (vem) jag tänkte på *garvar*
Ha en bra helg!
Abbe: Hoppas resan blir underbar!
Fru TeZ: Vi skickade tackkort till prästen, men det var för att han höll mer eller mindre hela vigseln på engelska och vi ville tacka honom speciellt för det. Annars hade vi inte gjort det.
*kryar på bauti med en massa vitlök, clementiner och annat nyttigt*
...själv tänker jag smaska lite choklad... lite smörj för själen
Fröken Olsson är ett förslag från mig men har vi varit där oxå?