• Frujj

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Vilken tid är Linums bröllop???

• Frujj

Halloj har läst igenom tråden och har massor av grejor att skriva till er, tror jag ska komponera ett mail istället

• Frujj

Måste fråga OT: Vilken helg är Halloween?? Då menar jag inte alla helgona utan den amerikanska halloween??

• Frujj

Trevlig helg önskar jag med! Vi ska åka till Danmark och bo på badhotellet och bada som galningar

Hoppas ni alla får en sköööööööööööööön helg!

Addiz: Är det tårta från A ni ska prova i helgen?

• Frujj

Halloj
    Kikar in lite snabbt.
    Är det nån som har program som kan göra om filer till pdf? Trodde det var nåt som ingick i vanliga officeprogram men tydligen inte.

Det där med efternamn, jag gör precis som Carma, presenterar mig bara med mitt förnamn, lite dumt för ibland frågar folk t o m efter efternamnet. Borde svara förnamn + efternamn när jag svara i jobbtelefonen men säger än så länge bara förnamnet.. känns konstigt... hihi

• Frujj

Ohhh då kanske jag kan få fjäska lite med dig Abbe..
    Har laddat ner ett program på datorn men om det inte funkar, jag behöver pdf:a min uppsats

• Frujj

Ingen panik!

Ska testa det där programmet jag laddade ner oxå, vet inte om jag litar på det men det är värt ett försök.
    Så dumt att skicka iväg en uppsats som word-dokument, man vill ju inte att nån ska ändra eller norpa rakt av i texten

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5