• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • tolonta

Hej hej allihop! Skojig tråd!

Vårt bröllop blir på Kinnekulle 1/8. Än så länge har jag bara bokat festlokal och kyrka, man kan få litet panik när man läser här och jämför med andra... Men jag ska ta tag i inbjudningarna, inköpsresa till helgen... Och jag har en del grejer mer eller mindre klart för mig i huvudet :)

• rosalin

hej hej och välkommen in.
    Jag vet att man får lite panik när man läser här, men alla har inte gjort massor än.. Jag är inte längre än du tror jag. Vi har bokat kyrka och lokal... och musiken iof. Resten får vänta till efter jul. Men klänning vill jag passa på att kolla på när jag ändå ska till gbg.. annars får det också vänta ett tag. Så ta det lungt, det är ju flera månader kvar

tolonta skrev 2007-11-20 22:58:46 följande:
    Hej hej allihop! Skojig tråd! Vårt bröllop blir på Kinnekulle 1/8. Än så länge har jag bara bokat festlokal och kyrka, man kan få litet panik när man läser här och jämför med andra... Men jag ska ta tag i inbjudningarna, inköpsresa till helgen... Och jag har en del grejer mer eller mindre klart för mig i huvudet :)
  • Mickes tös

tolonta: Hej och välkommen. Jag kanske känns som en som har kommit långt men det mesta är fortfarande bara idéer. Att planera långt i huvudet är inget problem så att säga, men det finns en hel del kvar att göra och det är svårt att ha koll på allt

• rosalin

Bokade fotografen idag. 12700 kr går det på för fotografering och 12 bilder i album. min m2b höll på att dö

• blivandefrularsed
    rosalin skrev 2007-11-21 17:00:46 följande:
    Bokade fotografen idag. 12700 kr går det på för fotografering och 12 bilder i album. min m2b höll på att dö
    Oj, det låter dyrt. Har ni fotografen hela dagen då?
  • Bella30

Blev det Doverholm för er oxå?
    Vi bokade dem i går, och vi skall ha dem med oss från kl:12-17. De kommer fota oss i studion, utomhus, i kyrkan, minglet på Knistad och ta porträtt & gruppfoton.
    Summan för det? Cirka 15´!! Beror på vilket album vi väljer och så ju...
    Men korten är ju sååå viktiga!!

rosalin skrev 2007-11-21 17:00:46 följande:
  • Mickes tös

Jo visst är korten viktiga, men är det inte viktigt att få några kort då? det låter väldigt dyrt med 12700 för att sedan bara få ut 12 kort...

• Pärlhönan

Huuu 12700 för 12 kort. Tja, vi är alla olika
    Men visst korten är kalasviktiga men tycker nog att det var lite snålt med 12 st.

• Mickes tös

Jag gillar kjolmodellen, men usch för det livet och det väldigt knepiga halsbandet

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)