• Miss Blue

080823 - några fler kanske?

Fler än vi (det ANTAR jag) som valt det superba datumet 080823 för vigsel????
    Just nu måste jag vara lite hemlig eftersom bara närmsta familjen vet om det.....
    Kan väl avslöja att vi befinner oss i Södermanland och ska gifta oss i kyrkan med efterföljande fest i en sockenstuga (tokbilligt - 440kr för en hel helg!!!)

• Svar på tråden 080823 - några fler kanske?
  • AnnaochHenrik

Jag har varit i hemstaden där vi ska gifta oss i 10 dagar, bland annat för att gå på pappas bröllop
    Det var superskönt att vara på plats, det gjorde planeringen mycket enklare! Vi fick bland annat tjuvkika på lokalen där vi ska gifta oss, det blir hur fint som helst!
    Igår köpte vi min ring, provade den typ 10 gånger igår, sen fick m2b gömma undan den så att jag inte ska gå och titta på den hela tiden!
    Nu lägger vi planeringen på is till efter nyår, och drar igång igen i januari!

• AnnaochHenrik

Gick för övrigt igenom tråden lite nu, och åtminstone jag, Hofsan och Miss Blue ska alltså gifta oss exakt samtidigt, den 23:e klockan 15. Fler som valt den tiden på dagen? Det känns rätt skönt tycker jag, när jag står där utanför porten och är så nervös att jag nästan kommer kräkas ska jag försöka tänka på att jag vet minst 2 till som är lika nervösa samtidigt

• CaCC

Hej hopp här kommer en till 080823.
    Vi har bokat kyrka och prel. bokat festlokal. Skövde är orten där vigsel och fest ska äga rum.
    Vi har bestämt oss för att ha limegrönt och rosa som färgtema, jag skulle dessutom vilja ha någon brun nyans och ha den på tärnans klänning men hon tycker inte det är så somrigt med brunt. Vad tycker ni?

• CaCC

Det lutar nog åt kl. 15.00 för oss med, så nu vet du en till.

AnnaochHenrik skrev 2007-11-27 11:55:59 följande:
    Gick för övrigt igenom tråden lite nu, och åtminstone jag, Hofsan och Miss Blue ska alltså gifta oss exakt samtidigt, den 23:e klockan 15. Fler som valt den tiden på dagen? Det känns rätt skönt tycker jag, när jag står där utanför porten och är så nervös att jag nästan kommer kräkas ska jag försöka tänka på att jag vet minst 2 till som är lika nervösa samtidigt
  • nicolina2008

För oss blir det 16.00 (troligen)

CaCC Vi har också lime, rosa o creame.

• Bröllop 2008

Vi ska gifta oss kl 14.00, verkar vara först ut av oss 080823, eller finns det ngn tidigare?

• Miss Blue

Aha ja jag kommer tänka på er "sisters" när jag står vid kyrktrappen och darrar som ett asplöv!
    Rätt kul tanke faktiskt, att vi kommer stå en massa brudar vid samma klockslag för att gifta oss!!!!!!

• Miss Blue

AnnaoHenrik
    Vi har oxå lugnt med planerandet nu, det ligger oxå på is ett tag framöver...
    Rätt skönt, emellanåt har det blivit lite vääl mycket bröllop!!!

• johansdotter

Vi gifter oss 13.30.
    Men jag ska skänka er en tanke när jag är klar ;)

Svar på tråden 080823 - några fler kanske?