• Miss Blue

080823 - några fler kanske?

Fler än vi (det ANTAR jag) som valt det superba datumet 080823 för vigsel????
    Just nu måste jag vara lite hemlig eftersom bara närmsta familjen vet om det.....
    Kan väl avslöja att vi befinner oss i Södermanland och ska gifta oss i kyrkan med efterföljande fest i en sockenstuga (tokbilligt - 440kr för en hel helg!!!)

• Svar på tråden 080823 - några fler kanske?
  • Brud 080823

Tur att det inte bara är jag som drömmer mardrömmar Drömde att jag glömt att köpa klänningen en gång och en annan gång glömt blommor. Hur ska detta gå

• Miss Blue

Välkommen johansdotter!

Som sagt vet man vem man vill ha som frisör så varför vänta? Det är inte så många helger i augusti....

• Miss Blue

Halloj igen!
    Vilka färger ska ni ha på era bröllop?
    Vi kommer att ha ljusblått, vitt och silver

• nicolina2008

Såg just på Lillys hemsida att de fått upp bilder 2008 års klänningar. Älskar dem och längtar tills jag får prova!!

Vi har tänkt ha lime och rosa med inslag av brunt eller creme.

• Garonne

Hoppsan... Ska man vara så tidigt ute? Vi har inte ens bestämt datum än, eller lokal... Bara att det blir nån gång i juli. kanske är dags att sätta fart? Vi har nästan bestämt vilka förlovningsringar vi ska ha iaf...

• johansdotter

Jooo...det är hög tid...ialla fall vad gäller kyrka och lokal har jag märkt...ialla fall i sthlms området...

Ska kolla runt lite redan på måndag angående frisör då...ville bara inte känna mig såååå hysterisk...men börjar så smått inse att jag snarare är sen....lol

• johansdotter

Vi tänkte förövrigt ha blodrött och ivory som temafärger... =)

• AnnaochHenrik

Färgtemat på vårt bröllop är vitt, svart och rött. Det yttrar sig mest i att jag har vit klänning, tärnorna svarta klänningar och att min brudbukett är röd. Inbjudningarna och övriga trycksaker går också i de färgerna. Vi kommer inte slita ihjäl oss (eller göra av med mer pengar än nödvändigt) för att dukningen och dekorationer ska vara exakt enligt temat, men lite har vi tänkt till...

• Miss Blue

Var inne på Lillys sida nyss (tack för tipset nicolina2008!)....aaahhhh
    Tänk om man kunde passa i en sån kanske??
    Tycker de är så otroligt fina!
    Inte för mycket detaljer, eleganta och romantiska!
    Precis som jag tänkt mig - men det blir väl något helt annat
    De är ju naturligtvis jättefina på deras smala modell, men det blir något helt annat med mig.....
    Blek, lite småpluffsig, stressad småbarnsmor

Vi får se på torsdag vid provningen om jag kan hitta nåt!

• nicolina2008

Miss Blue JA de är helt underbara! Hoppas du hittar något som du gillar på torsdag!

Svar på tråden 080823 - några fler kanske?