• Fröken Figo

hur många kg kvar?

Hur många kg kvar har ni till drömvikten?

Jag har 8.7 kg kvar! Och 10 månader på mig... Det SKA gå!!! Bride 2008!!!

Jag har redan fått bort 10 kg sen jag la om mina vanor. Kom igen, kom igen! Här kan vi peppa varandra!!

Vad är era tricks för att motivera er?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-23 11:21
    NU HAR JAG 6.5 KG KVAR! Gud vad skönt det är att komma i sina gamla jeans. Hur går det för er andra? Behövs det pepp?? Då ger vi varandra det här! Kom igen tjejer!

När jag känner mig sugen på nåt galet (som ostfondue eller chokladtårta) tänker jag bara "bride 2008" och det hjälper! Det är som en sköld mot alla frestelser...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-10 23:25
    Nu är det 5.5 kg kvar! Jahooo... det går långsamt men säkert. Ska testa att få bort de sista kg med GI.

• Svar på tråden hur många kg kvar?
  • Äntligen är det min tur

VA duktiga ni e!!!!!!

Jag har gått ner 12 o har 15-20 kvar. Jag är inne i en sån SVACKA nu. Skitjobbigt o komma tillbaka tills när jag va så duktig...

• snofsan
    fitforfight skrev 2007-10-15 08:55:14 följande:
    Jag har 2 kilo kvar!! så snart ska jag beställa klänning Har gått ner 32kilo sen min graviditet för 6,5 månader sen.
    oh my god! hur gjorde du?

själv vill jag gå ner minst 20 kilo
  • lillaj

Jag har nu nått delmål 60 kg, nu är 3 envisa kilon kvar

• RufsMaja

själv vill jag gå ner ca 5 kg, men komme rladrig igång.........*suck*

men nu jävlar!!!!!

• lillamaa

oh guuud, säker 30 kg! helt sjukt mkt faktiskt.

har börjat träna power yoga hemma. men borde träna mer, någonting annat men hittar inte riktigt någonting jag tycker om. försöker gå ut och gå men lilltösan har någon slags period då hon kan börja gallskrika i vagnen och så skriker hon tills vi är hemma igen. så just nu undviker jag promenader. om inte sambon är hemma, men då vill jag ju också vara hemma och mysa :)

• GME76   080802

Har 5 kvar och är sååå glad. Äntligen börjar jag känna mig som mig själv igen .

• Fröken Figo

GME76: Javisst är det härligt när man börjar känna igen sin kropp igen! Nu vågar jag till o med se bilder av mig själv

Jag har 6.5 kg kvar och det känns realistiskt. Vill nå mitt mål på 60 kg senast i maj. Så det är inte superhets för min del. Gifter mig i aug men räknar med att jag inte kommer hinna gå ner så mkt efter maj pga jobbsituation, planera bröllop osv.

Jag är runt 167 cm och vill väga 60 kg. Det är ju inte supersmalt men det är perfekt. Då har jag höfter och bröst och känner mig kvinnlig och frisk. Just nu väger jag som sagt 66.5 kg och de där sista kg kommer märkas rätt mkt...

• Mi26

Jag forsoker ocksa ga ner nga kg, ca 3. Jag ater som vanligt fast mindre portioner och mitt mal ar att sluta snacka mellan maltiderna vilket inte ar det lattaste. Jag har aven joggat nga ggr i veckan men har nu kommit in i en svacka Sen ar det sa mycket socialt liv pa puben har i England och det gor ju inte saken battre. Men nu ska jag ta tag i saken igen och forsoka bruka allvar. Nu har jag tankt att borja med yoga igen och kombinera med jogging och bra mat.
    Jag tycker ni ar jatteduktiga som har gatt ner en massa kg Jag tror inte heller pa dieter utan att ata varierat och inte mer an man kan forbranna.

• Ankan80

Hej!
    Här hoppar jag in. Är 1,77 cm lång och väger 76,5 kilo.
    Vet inte eg. hur mycket jag "skall" väga, men tyckte att 70 kilo kändes bra för mig när jag vägde det.
    Började denna veckan och äter främst vitt kött, massor av grönsaker, både ugnsbakade (mums) samt råa och lite/ingen pasta eftersom det är så mycket energi i det.

Tänkte trappa upp träningen med minst 3 pass i veckan. Spinning, Skivstång och däremellan gå ut och gå med stavar.
    Jag vet att det är tantvarning, men det är mörkt ute nu .
    Det har jag gjort i ca 3 veckor och det är jättebra träning för armarna och man blir lite tröttare än en vanlig promenad.
    Kan Peter Siepen så kan jag...

• Fröken Figo

Ankan: jättefin klänning i galleriet!

Och jag gillar också stavgång, men vågar bara göra det på landet där enbart några stackars gätter och får ser mig...

Hoppas det blir lite vanligare bland den yngre generationen så man vågar sig ut även i Stockholm. Just nu bor jag utomlands och här vore det omöjligt att gå stavgång... INGEN gör det och alla skrattar åt svenskarna som gör det... ha ha fast det bjuder vi gärna på eller hur?

Svar på tråden hur många kg kvar?