Inlägg från: Rocked |Visa alla inlägg
  • Rocked

Nyårsbrudar-07 del 4

Måste bara berätta! Jag har ju frågat er om catering förrut.
    Jag har pratat med ett företag som har åtagit sig uppdraget, men vi har inte sagt bestämt ja än. De vill ha 350kr/pers för en förrätt och thaibuffé. Jag tyckte att det kändes lite dyrt, så därför frågade vi en annan firma. Kocken på den firman har varit tillsammans med min killes kompis och blev jåtteglad att vi frågade.
    Hon vill ha 130kr/pers!!!!! Skillnad va? Om nu inte maten smakar rävgift, vilket jag är helt säker på att den inte gör, för alla säger att hon är duktig. Ja då har vi sparat in 10000kr.

• Rocked

nyår07: Guuud vad hemskt för dig, du har verkligen mina sympatier. Hemskt att få ett sådant besked av en människa som man tror att man känner
    Hoppas att du har vänner omkring dig att prata med, för det behöver du. Har han någon respekt för dig så ger han dig en förklaring.
    Kraaaam på dig.

• Rocked

Halloj

Jag har helt klart varit lite off ett tag. Har jobbat häcken av mig och sovit borta 2-5 dagar varje vecka. Men nu börjar det att lugna sig lite.
    Vad overkligt nära det känns nu, idag sa jag till en av mina kunder att vill du klippa dig innan nyår? Det är 5,1/2 vecka till nyår!!!!!
    Jag hajade verkligen till själv, men det känns som man är med hyfsat i matchen nu.
    Det enda som inte är klart är serveringshjälp och kantor. Kantorfrågan kan vi lösa med cd skiva. Jag har redan andra musiker till övrig musik.
    Sedan ringde jag en gymnasieskola (hotell restaurang) idag och kollade om någon ville jobba på nyår. Läraren skulle kolla i morgon.

• Rocked

Här är en till som blivit hippad!!!
    Hur kul som helst och såååå lurad. Idag har det inte varit så trevligt dock, är svårt bakis
    De kom och kidnappade mig kl 9.10 igår morse, då hade jag ringt min nagelteknolog som jag hade tid hos kl 10 och sagt att jag skulle vilja sola innan hon skulle göra naglarna, varpå hon fick panik och ringer mina vänner och skriker i luren att "nu får ni skynda er för Mia kommer hit nu"
    Sedan fick jag klä mig i blåställ, gummistövlar och hjälm med glas och surör på.
    Första anhalten : Jag fick köra grävskopa, vilket jag alltid har velat prova, de känner mig så väl.
    Andra anhalten: Vi åkte till systembolaget, där fick jag 150 kr i presentkort att handla för. Jag köpte skumpa...naturligtvis.
    Tredje anhalten: Vi åkte till ett friluftscenter, där fick jag gå tipspromenad med frågor om m2b. Hade inte alla rätt...hm...
    Sedan grillade vi korv i skogen, sedan fick jag köra ett tufft träningspass med personlig instruktör. GUUUD vilken träningsvärk jag har idag. Jag skulle vilja amputera benen och rumpan idag.
    Fjärde anhalten: Vi åkte in till stan till en studio där jag fick sjunga in "Like a virgin" med madonna. Hur kul som helst.
    Lät faktiskt förvånansvärt bra
    Femte anhalten: Vi åkte till en restaurang och åt mat.Under hela dagen fick jag presenter från var och en med saker som påminde dom om mig. (Blir helt rörd när jag tänker på det.) Sedan hade de gjort ett fotoalbum om mig och även satt in förnedringsbilder på sig själva. Ha ha ha.
    Sjätte anhalten: Hem till min kompis och duschade(äntligen)Sedan drack vi drinkar och gick ut. Tyvärr fick jag höra på min CD i schlagerbaren på Blue moon bar och stångdansa. Snyggt!!!
    Sedan har jag faktiskt lite minnesluckor.
    Men jag hade en underbar dag med underbara vänner

• Rocked

lllamini: jag förstår din känsla. Jag har problem åt andra hållet istället. Jag har för stor byst för alla torseletter. Men förra veckan fann jag äntligen en på Change. Prova där, de har hur mycket olika storlekar som helst, både uppåt och neråt.

Förresten, är det någon av er som gjort en secret box till era män?
    Jag gjorde det förr förra veckan. Jag brukar jobba som hårstylist åt en modellagentur, och fotografen(tjej) tog bilderna på mig. Jag var typ rosa i ansiktet de första 10 bilderna, men det blev faktiskt helt ok. My m2b kommer att bli så förvånad, men nöjd när han får dem.

• Rocked

Ja det börjar bli lite pirrigt nu.
    Ska ni köra vals eller skojdans?

• Rocked

Jag vet inte riktigt, satt just och kollade på en tråd här på BT om det. Blev lite sugen faktiskt
    Men det skulle vara Pulp Fiction i så fall...

• Rocked

Ha, ha, ha
    Egentligen vill man nog inte se det själv, men det är klart att vi måste göra det.
    Jag måste kolla om någon kan hjälpa oss att träna i så fall. Annars blir det väl inget bröllop efter träningstillfällena, kan tänka mig att vi skulle kunna bli rejält ovänner om det

• Rocked

Tryck på : - D så får du skratt gubbe
    : - )
    : - o
    : - (
    Men gör dom ihop naturligtvis

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4