Nyårsbrudar-07 del 4
Man gör vad man kan
Men det känns helt overkligt. Dessutom känns det skrämmande att jag är så lugn, kan inte komma på några måsten som jag har kvar. Men det måste ju finnas hur många som helst
Man gör vad man kan
Men det känns helt overkligt. Dessutom känns det skrämmande att jag är så lugn, kan inte komma på några måsten som jag har kvar. Men det måste ju finnas hur många som helst
Vi har några som tackat nej, men det är helt legala skäl. Bortresta över jul och nyår typ.
Men jag förstår att det är jätte trist, man lägger ju ner sig som tusan för att alla ska få en kul fest. Eller hur?
fd Nyår07: Usch vilket rötägg han är ditt ex. Hur dåligt du än mår, så är det kanske tur att du fick reda på vilken ynkrygg han är innan ni gifte er
Det har kommit så många ny hit, Hej och välkommen millanros och aMotherBride2Be och Manikos.
Våra bestyr går vidare, måste ringa hon som syr min klänning och stressa henne lite. Hon är spanjorska och väääldigt manãna.:-l
Moogn: Skönt att du gick skadefri från pärsen med din svärmor(den elake) och tur att du ialla fall har en snäll en oxå
20071231: Vad skönt att klänningen satt som den ska och är klar, lite avis
Manikos: Jag ser bara fördelar med nyårs bröllop. Man behöver inte fixera sig på vädret. Det är mörkt och mysigt med levande ljus, våra vänner har fixat barnvakt utan problem då vi oxå har barnfritt sånär som på våra egna barn och 2 kusiner till dem. Underbart kul ska det bli!!!
Hon hade inte ens börjat!!!!!
Ska dit på lördag i alla fall. Men jag är inte orolig egentligen för jag vet att hon fixar det i tid. Men jag måste säga till henne att den Måste vara klar den 27/12, för jag har inte tid att åka till henne efter det.
Hon vill ha mina mått en gång till med de underkläder jag ska ha på mig.¨
Jo hon fixar från scratch, jag har x antal meter tyg just nu bara, och en bild på hur jag vill att den ska se ut Men jag vet att hon kommer att fixa det i tid, men jag hade ju gärna sett att den började bli Klar nu...
fd blivande brud: Vad skönt, man behöver ett bättre avslut än hårda ord.
Vad skönt att det kanske löser sig med bostad, men vart ska du bo fram tills dess?
Vi bokade i augusti i år.
Moognn: Ja lite spänning i tillvaron är väl trevligt
Välkommen Pelika, hur långt har du kommit i planerandet.