Inlägg från: Rocked |Visa alla inlägg
  • Rocked

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu har jag uppdaterat bildgalleriet lite.
    Ska iväg och prova klänningen imorgon, så då tar jag bilder igen.
    Idag har jag och min kompanjon testat frisyren. Först hade vi båda panik, det såg förjävligt ut!!! Och vi som ändå var rätt säkra på vad vi skulle göra. Men efter att fått tänkt om lite tror jag att det kan bli bra. Man har ju inga dåliga krav på sig att det ska vara häftigt när man är frisör

M2b:s svensexa var han väldigt nöjd med. Trots att han har en blåtira idag, han fick gå en match mot en kille som heter Janni Kess (eller nåt) som är 10:a i världen i ultimate fighting!!!!
    Jag är glad att det är två veckor kvar, annars hade jag mördat hans kompisar. Vem vill ha ett bröllopsfoto med blåtiror på???
    Annars var den hur kul som helst, bild utlagd på hans första utstyrsel. När han kom hem hade han tajta utställda gula manchesterbrallor, lila glitter topp och afro peruk.
    Hur kul som helst!

• Rocked

Nu har jag äääntligen gjort första provningen, nu känner jag mig lugn. Det ser bra ut, inte mycket som behövde ändras.
    Sedan gjorde vi om frisyren på lunchen går, jag och min kompanjon. Nu känns det bra
    Bilder finns!
    13 dagar kvar!

• Rocked

Sitter och kollar på bingolotto med ett glas vin
    Tänkte att vi skulle vinna en miljon eller nåt... Men visst hade det varit skönt inför bröllopet?
    Lillamini: Usch vad trist för dig. Hur mår du? Kommer du att skrapas innan nyår eller?
    fd Blivande brud: Skönt att det ordnade sig, det finns kanske en tomte trots allt

Jag har gjort en lista nu med vad som ska göras...den var rätt lång faktiskt. Men det är väl inte jättestora saker kvar som tur är.

• Rocked

Hej på er alla

Har just kollat vädret och det ser ut som det ska bli kallare i morgon. Så vi får hoppas att det blir lite vitt på träden i alla fall

Orkar inte sova alls på morgnarna, har varit uppe sen halv åtta och skrivit ut saker på datorn. Ska iväg och duka sen.
    Ni måste ta kort på era dukningar så man får se

Fattar ni 2 dagar kvar...iiiiihhhhh..........pirrigt!!!!!!!

• Rocked

Ni verkar ha allt under kontroll. Jag har bara ca 20 punkter kvar nu. Men det är småsaker. I två dagar har vi yrt runt och handlatoch fixat. Idag har vi i princip gjort klart allt i lokalen, dukat och förberett allt åt tjejen som ska hjälpa oss i kök och bar. Jag är grymt nöjd med dukningen, men jag måste knyta band i ryggen på sånghäftena nu. Sedan måste jag göra 8 st trolldegs hjärtan till placeringskorten, nu tyvärr så att de hinner torka.

20071231: Lyckost dej som kan gotta dig på hotellet i morgon

Moogn: Jättefina cd-skivor. Jag önskar att jag hade kommit på den idéen själv, men nu orkar jag inte fixa det.

Lycka till allihop!!!

• Rocked

Hoppas att ni hade en fantastisk dag igår. Vår var alldeles magiskt underbar
    Jag har uppdaterat weddingannouncer med bilder och lite dagbok.
    Skynda med era bilder......jag är nyfiken!!!

• Rocked

Tackar och grattis själv. Såg era bilder med. Du var jätte vacker.

mooogn skrev 2008-01-01 20:51:13 följande:
    Grattis, rocked! Har varit inne på hemsidan...
  • Rocked

Du var jättefin.Och vilken vacker tårta

Pelika skrev 2008-01-02 09:23:17 följande:
    Vilken dag! Vilken fest! Våran stora dag blev hur lyckad som helst!Har lagt in lite bilder för dom som är nyfikna... Har tjuvkikat lite på er andra oxå, ni var jättefina!
  • Rocked

Ni var jättesnygga, frisyren var kanonfin!!!

20071231 skrev 2008-01-02 11:14:48 följande:
    Jättefina bilder brudar!! Mooogn, på din sda kommer jag inte in... Har lagt upp de första bilderna i fotoalbumet på vår hemsida ifall någon är nyfiken...
  • Rocked

Åh vad skönt, vilken bröllopspresent När fick du veta det? Innan eller efter bröllopet?

lillamini skrev 2008-01-05 19:41:49 följande:
    hej och grattis alla fruar...underbara nyår vad fina ni var jag har inte fått upp några bilder än... den bästa "bröllopspresenten" jag fick var att jag fick veta att min "bäbis" i magen inte är död utan att det hade varit förtidigt för att synas... så jag är glad att det inte kom nått och att jag inte gjorde en skrapning... kram på er alla
Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4