För mycket är aldrig tillräckligt.
Ser fram emot att höra mer från den nyblivna mamman när hon orkar. Grattis igen, kram!
Ser fram emot att höra mer från den nyblivna mamman när hon orkar. Grattis igen, kram!
Nu ska jag springa till gymmet - men vad har lillan fått för namn?
Hello ladies!
Här var det lugnt värre nu när både Lapinette och Gemma är absent. Varför går alltid helgerna så fort? Suck. Har en attans träningsvärk och sitter framför skärmen med dundermycket jobb. Längtar mest till varmare breddgrader och sommarsemestern.
Helgen var lugn med kompishäng, träning och lite jobb. På söndag kommer mannen ? tjoho!! ? även om han kommer resa iväg nästan direkt en liten kortis med sitt nya jobb.
förhoppningsis ? läskigt med flygolycka, hörde om det på radion. Jag har blivit lite flygrädd med åren så jag hade nog tyckt att det var rätt jobbigt att ha det så nära inpå min egen flygning. Hur var tedrickande i Kensington gardens? Blev ju aldrig att vi testade det när vi var där men jag tyckte det så himla mysigt ut. Blev en del shopping va?!
Jättefint namn på lilla dottern Gemma. Hoppas att ni landar mjukt hemma. (ooops det rimmade visst) Hur länge är mannen ledig från jobbet?
Förhoppningsis ? hur var första dan på nya jobbet? Alltid så spännande, men man brukar bli helt slut i början av alla nya intryck, namn och andra saker som man trycker in i hjärnan. För att inte tala om det ansträngande i att göra ett gott första intryck.
Stålis ? det händer galna saker i Götet :) Hur många budar ni mot?
Herregud vilken vild tillställning Margaux, hoppas bruden tar det lite lugnare med drickat på sitt eget bröllop
Du kommer nog klara spanskan galant! Tycker att det är ett relativt enkelt språk att lära sig tala/förstå, grammatiken är riktigt hemsk och krånglig men det är först när man kommer upp på en nivå som är långt över min. Men generellt så låter uttalar man orden precis som de stavas, viket inte är fallet med franskan direkt.
förhoppningsis - coolt första dag, att man känner sig snygg i kostymen brukar alltid stärka ens självförtroende. Lyxigt med eget kontor, vi sitter 7 stycken som packade sillar. Kul ibland, jobbigt lika ofta. Hörlurar och öronproppar används flitigt av vissa av oss.
Annars känner jag mig bra mör efter att ha tränat rätt hårt fem dar på raken, så imorgon blir ingen träning, däremot middag på Tranan med gamla pluggisar - en sann tradition numera.
Grattis Stålis!! Berätta mer om nya lyan, är den fin?
Jag har helvetiskt mycket på jobbet och imorgon ska jag ut på fältet hela dagen på ett jobb. Nu stressa hem, äta snabbt och sen till stallet. pust!
tjenixen gott folk,
i dag har jag varit ute och åkt hela dagen med en fotograf, allt för att gör EN intervju samt ta lite bilder. Blev i alla fall bra, tror jag. Tillbaka i stan så struntade jag i att gå till jobbet och gick istället och fick mig en underbar lunch på kolgrillen, bästa käket i stan, innan jag impulsköpte ett styck svarta, smala stretchjeans samt en supersnygg rutig skjorta på Gul & Blå - bägge på 50% rea. Sen Systemet för att bunkra lite tills fästmannen kommer på söndag, vi ska nu ha vinprovning för att besluta om sista vinerna till bröllopsmiddagen.
Nu börjar min riktiga arbetsdag - jippieeee!!
Gemma - jag är supernyfiken på lindningen, funkar det? I så fall är det ju super! Och det är faktiskt okej att vara lite bebisskadad i början, tänk på alla hormoner som åker berg-och-dalbana i din kropp. Nu skulle jag precis be dig om ett foto men såg att du redan postat på Fejjan - gud så söt!! Hon ser verkligen ut att ha karaktär, särskilt på passbilden. ser ut som om hon spänner ögonen i nån jobbig typ, haha. Kommer nog att bli en tuff liten brud!
Ja, det är jag som är trötter, menade alltså att jag nu ska sätta mig och skriva nu. Har bunkrat upp med choklad, lakrits och rödvin för en maxad upplevelse :)
Han kommer hem för gott! dock kommer han att jobba en del i Paris, men det är en stad jag kan stå ut med att åka till ofta, hehe.
Det känns faktiskt helt overkligt, på sätt och vis har det gått snabbt samtidigt som vi längtat ihjäl oss. Så länge det rör sig om resor inom Europa är det ju lugnt, och han kommer inte vara borta helger utan kommer nu förhoppningsvis bara jobba fem dagar i veckan.
Nope, han kommer resa ungefär 30 % av totala tiden, kanske lite mer nu i början då han även ska lära sig franska, vilket jag tycker är superbra. Resten av tiden blir han hemma, så det är en klar förbättring!
Hur går det med era Rysslandsplaner, blir det nåt eller håller ni er hemma i nya lägenheten?