För mycket är aldrig tillräckligt.
God morgon! En lite sliten Förhoppningsis här, kom hemtrillande vid 3 inatt och vid 5 väcktes jag av mannen som skulle ut och jaga. Jag somnade om rekordfort, vet att vi pratade lite men jag har inte en aning om vad vi pratade om. Idag är planen mer Gossip GIrl i soffan med nya Elle.
Amelle
Grattis på födelsedagen!! Trevligt med födelsedagsmiddag ute, praktiskt att slå ihop det med andra födelsedagsbarn.
Var det mycket folk på IKEA? Har hört att det tar ång tid att beställa köket där om det är folk som stör hela tiden. Vad blev det för kök?
Margaux
Champangekurs, ditt jobb låter alltid så "ojobbigt" i mina öron, bara massa saker som andra associerar med glamour och vardagslyx/lyx. Insnöad i nordnorge är kanske inte så kul men att komma hem till en stor alla hjärtansdag middag är aldrig fel! Vilket mottagande!
Gemma + Izunia
Slipper allt renoveringsjobb eftersom vi har hantverkare till det. Bara tanken på att måla/slipa väggar själva får min armbåge att bulta av smärta. Det svåra är att inte använda armen nästan alls då det är höger. Har packat en trave flyttkartonger nu vilket kanske inte var helt lämpligt men det måste göras och jag kan inte bara sitta och titta på när mannen gör det. Dessutom är han inte riktigt betrodd när det gäller att packa mina saker =). Det svåraste blir nu när jag är ledig 2 dagar i veckan i samband med flytten, tycker att det är perfekt tid att packa och dona på. Flyttstädningen gör jag inte heller själv utan den har vi också folk som gör. Hantverkare och städare har iof inte något med min armbåge att göra utan det var bestämt sedan långt innan, vi tycker att det är värt att betala för att slippa.
Izunia
Åh en spark!!
Vad tråkigt för din man att inte få vara med när de hände.
Härligt med Reafynd, 70 % är aldrig fel! Jag har 36/37 i skor och det är inte ofta det är något kvar i min storlek så länge att det hinner bli 70%
Fick precis som Amelle först för mig att det var en klänning till dig du letade efter inför din väninnas bröllop. Har tyvär rensat nästan alla mina bröllopslänkar så jag är nog inte till nån större hjälp är jag rädd.
Lapinette
Vill absolut höra mer om din resa när du kommer hem! Låter som att ni hunnit med en hel del under her helg.
Har ni noterat att det är sko och handväskmässa snart?