Stålis
Är det handels här i Stockholm du ska söka? Intaget till i augusti då?
Imponerad över att du så fort har styrt upp din vardag, hade det varit jag hade jag nog fortfarande haft fullt upp med att träffa massa folk och inte fått något vettigt gjort.
Luciapoäng vet jag inte, men det blir luciatåg på balen ikväll vilket brukar uppskattas mycket av nobelpristagarna. Deppade lite för att det inte luktade jul här så igår tryckte jag in massa nejlikor i apelsiner, ungefär som man gjorde när man var liten. La vid ljusen så nu luktar det lite mer jul iaf.
Glögg kommer jag dricka i flera omgångar i kväll och i går skickade jag alla julkorten, ca 40 st. Orkade inte ens insistera på att mannen skulle skriva under själv iår.
Amelle
Gäller att förbipasserande på utsidan inte tipsar polisen om att det förekommer skum verksamhet hos er då, med alla röda lampor och porrtomtar. Hur är det med stelheten idag då?
Lapinette
Håller med dig, älskar min lilla PC! Alla andra jag känner har också PC så det är perfekt när vi måste skicka dokument mm för skolarbete. Tex när vi skriver grupparbeten. Men min är väldigt liten och väldigt röd. Batteritiden är inte jättemycket att hurra för dock.
På nyår verkar det bli lite annorlunda iår, vi väljer vartannat år vilka vi ska fira med. I år är det mannens tur. Senaste åren har det varit långa middagar med massor med god mat, (förra året 6 rätter) gott vin och massor med champange. I år har alla andra vi ska fira med barn i åldrarna 5 veckor - 9 månader så det blir nyårsbuffe´istället. mer vin och champange till mig och mindre till de som ammar. Hopplöst att ens tro att alla kommer kunna sitta vid bordet samtidigt då det alltid är barn som måste ammas, matas, bytas på, nattas osv. så för att undvika kallnande mat och smältande desserter så blir det buffe´. Kommer nog inte bli så jättesent heller. Förra året åt vi till kl 01...