• Svar på tråden Ume-brudar 2008
  • Munchkin

jag tror att bästa sättet att få ett humant pris på buketterna är att som jag gå in till floristen och säg, kan jag få det här för den här summan pengar? Fundera fram hur mcyket ni tycker är vettigt att lägga totalt på alla blommorna, gå dit med den summan och säg vad ni vill ha...jag garanterar att de kan göra fina buketter till det pris ni kan tänka er...de kasnke inte blir jättestora buketter, men är inte stoleken så viktig så.....;)

• FruKjörling

Villka fotografer har ni vänt er till ?

• Filifjonkan2

hittade en fotograf på FL...ringde sandro men de tar ju 3000 bara för att fota sen tillkommer ju fotografierna;(

• FruKjörling

Filifjonkan2 ja vi hade ju funderar på dom också men fick tips av en kompis om en fotograf så nu har vi pratat med han och bokat han. Får man fråga hur mkt ni betalar och vad ni får för det ?

• ina ina
    FruKjörling skrev 2008-03-02 18:28:29 följande:
    Jag har överlåtit det där med fotograf åt min m2b men han tar inte riktigt tag i sakerna i den takt jag vill så jag får nog sparka igång honom snart.. men han hade tydligen en gammal kompis som är fotograf, får se om han vill och ha möjlighet bara..

Idag ska vi åka och kika på lokalen där middagen och festen ska hållas så får vi en uppfattning om bordsplacering, dekoration osv..
  • Filifjonkan2

vi betalar 1500 för 24 bilder.... ajälv då???

• umekicki79

Jag skulle kunna tänka mig att gifta mig i Helena Elisabeth kyrkan på Gammlia. Men jag vet inte vart jag ska ringa för att ev boka den. Någon som vet?

• ina ina
    umekicki79 skrev 2008-03-03 12:46:48 följande:
    Jag skulle kunna tänka mig att gifta mig i Helena Elisabeth kyrkan på Gammlia. Men jag vet inte vart jag ska ringa för att ev boka den. Någon som vet?
    Du ringer Västerbottens museum och bokar kyrkan av dom, dom tar ut hyra för den kyrkan, vi ska gifta oss där 31 maj
  • TigerLinn

har en fråga.. vilka florister har ni bokat? vad ska ni ha för buktter och vad kotar dessa?

• Munchkin
    FruKjörling skrev 2008-03-02 18:28:29 följande:
    Vi ska dels fotas av ett par kmpisar som lovat att som bröllopspresent göra en ordentlig reportage fotografering av oss, följa oss hela dan.
    Sen ska vi även ha ett proffs (Anna Thurfjell) som fotar oss innan vigseln och hon kommer även att fota själva vigseln, för det betalar vi 2500:- och då får vi 30 kort antingen framkallade på papperskopia eller på cd skiva.
Svar på tråden Ume-brudar 2008