Ta bort födelsemärken..
Har en fråga..skulle ni våga ta bort synliga födelsemärken(där ärr kan synas) 7 mån innan dagen D?!Är kluven,men vill gärna göra det..
Har en fråga..skulle ni våga ta bort synliga födelsemärken(där ärr kan synas) 7 mån innan dagen D?!Är kluven,men vill gärna göra det..
Tack för tipset! Det måste jag absolut kolla upp!
jag har skärt bort ett födelsemärke men det är tyvärr ett fult ärr där nu...hm, tror ni man kan ta bort det fula ärret med laser? det är som kvar lite av födelsemärket tror jag...
usch hatar min vårdcentral, dom är så kassa
ska tillägga att det är 1 1/2 år sen jag tog bort det! ärret borde ju ha blivit "fint" vid detta laget, men icke...
Usch sitter och blir nervös har ett i pannan som jag stör mig på som jag gärna vill ta bort då den är i vägen typ när man borstar håret eller går till frisören m.m
*Vad har jag startat* ,verkar bli en intressant tråd!
Man kan fixa till ärr med laser så att de blir bättre. Jag har riktigt fula ärr efter de födelsemärken som jag tog bort för 10år sedan men som tur är så är de ganska långt ner på ryggen.
Hmm..blev inget besök idag,läkaren var sjuk..blev faktiskt rekommenderad att göra det hos en plastikkirurg på ett sjukhus för att få det snyggt..Fick en ny tid på måndag,får se då..
Lycka till. Jag fick ett ärr efter att ha tagit bort hos plastikkirurgen med Men jag kanske har lätt för att få fula ärr.
Hej!
Jag blev så nyfiken av denna tråd, då jag stör mig lite på 2 st födelsemärken jag har. Så nu mailade jag till "Hudläkarna" i Linköping och fick detta svar.
"vi har en plastikkirurg som kommer till oss och tar bort
sådana märken. Det kostar 1900 och tar man bort fler vid samma tillfälle kostar de andra 500 kr/st."
Tycker det lät väldigt dyrt om man tittar på vilka priser ni haft...tycker ni jag ska vända mig till vårdcentralen istället, kan man göra det?
Vänd dig inte till vårdcentralen utan kolla upp om det finns någon laserklinik i din hemstad. Som sagt det är billigt på vårdcentral men blir sällan snyggt.