• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

jag mejlar runt gänget o ser om någon vill fika- det är ju inte så många som läser här längre. vad har ni för förslag på vardagsdatum- tänkte förselå ett helgdatum o ett vardagsdatum om det funkar

• Frujj

T: kan du inte bara vänta med o gå tills ditt klockslag är "framme" så att säga? sen komma tillbaka ½ timma senare och inte låta henne styra dina tider. Vem vet, du kanske har en lunchdate?

• FruTez

Frujj: Igår var hon tidig igen och då stod jag och min praktikant och gjorde några uppgifter. Då struntade jag faktiskt i henne och lät praktikanten göra klart grejerna i lugn och ro och efter det gick vi iväg... Fast hon är nog sån som man måste säga till om på skarpen för att hon ska förstår. Och chansen är nog stor att hon tar det fel... känns det som, men jag känner inte henne så vi får helt enkelt se!

Jag hörde att de har gjort ett schema över avlösningarna och jag tänkte jag skulle be om ett och då vet jag ju när just HON kommer... hehe! Orkar inte lägga ner för mycket energi på ett sånt igentligen litet problem. Det är bara retfullt med en sån kollega!

Ab: Måndag, Tisdag, Onsdag och Torsdag är bra dagar för mig!

• FruTez

Åh, så härligt när solen skiner!!!! man blir så glad!

• Addiz

Hej alla!

Frujj: tack för gratulationerna :) Fick en blomsterbukett med magnolia och ros från mannen igår :)

Jag hade Mary Kay's mascara ett tag, som jag gillade. Jag är gärna på för en hudvårdskväll...

Jag kommer gärna med och fikar, men vi åker ju den 13e, och sen är vi inte hemma förrän den 5 april, så det får nog bli efter det...

*kramis på er* Nu ska jag ut och köra buss i trafiken!

• Ab fab

Nibla- opm du tittar förbi. Tänkte på dem som köpt hus i närheten av oss. undra om de är intresserade av grannkalas?

• Frujj

Fortfarande letandes efter lämplig restaurang för lördagslunch...
    finns det ingen typ salladsbar i centrala stan?? Finns det nån övehuvudtaget?

Nån som vet?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...