• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Addiz: Ska man gratulera igen eller är det stor röd skylt bak på bussen, eller har du sluppit den nu?

• Ab fab

Jag vet inte om det är på rätt sida av stan med Egg and Milk på övre husargatan är bra. en amerikansk diner med bagels, pannkakor o så där

• Frujj

Tack för tipset Ab, tyvärr helt fel sida stan bara

Det enda jag hittar i buffé - salladsbar - går snabbt att välja stället är Warehouse i Nordstan. Känns lite sjabbigt.. är det det? Nån som vet?

• Ab fab

Hotell europa tror jag har en shoppingbuffé om jag inte minns fel.

• FruTez

frujj: Har varit och ätit på Warehouse, men det var för lääääänge sedan. Då var det ok ställe!

Jag har bytt namn på min blogg... tagit bort länken från min dator och så, nu ska hon förhoppningsvis inte hitta dit igen! Har mailat er min nya bloggadress! Alla ni som hänvisar till min från era egna bloggar, glöm inte att ändra min adress där.

• Frujj

Nån mer än jag här som läser Allt om Mat? Bakade just ett bröd från det senaste numret och det är sååå gott *mumsar*

• Ab fab

vi har ätit lunch på warehouse.. inte särskilt snyggt tyvärr. Tårtbuffelunchen på Steinbrenner är väl bara vardagar. Hmm... vad finns mer.. funderar...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...