Hej tjejer!
Idag har jag pisstråkigt på jobbet. Har massor att göra, fast egentligen ingenting... typ man sitter och väntar på att folk ska höra av sig, svara på mail etc, och så har jag en eller två surdegar som jag inte vill ta tag i heller... blä =( Men jag lär mig väldigt mycket på mitt nya jobb iaf, så det är nyttigt för min framtida karriär...
Frujj: jag har varit på Warehouse, och gillar man Pan Pizza så är det ett jättebra ställe!!! Och för att inte tala om deras vitlöksbröd! *mums*
Har du funderat på att byta karriär, och söka nåt jobb som du inte direkt har utbildat dig till, men som kan tangera det? Eller du kanske redan vet exakt vad du vill jobba med?
Håller på för fullt att kolla upp möjligheten att faktiskt flytta nån annanstans och plugga ett år, men vilket meck egentligen: hyra ut lägenheten i andra hand (inte säkert att man får ta ut så mycket i hyra så att det täcker våra kostnader för den, dessutom att packa ihop all skit...*phu*), L ska hitta jobb däruppe, JAG måste hitta extrajobb däruppe, (eftersom min nuvarande lön är så hög så CSN kommer antagligen att ge mig bara 50% studiemedel), vi ska hitta boende däruppe + att jag också måste komma in på utbildningen.... Blä! Men jag vill ju inte heller vara kvar på mitt nuvarande jobb, det är verkligen dags för mig att byta karriär, och det är en bra chans just nu....
Ja ja, nästa vecka åker vi iaf t NY, så då får vi lite annat att tänka på. =)
*kram på er*