• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Go morgon!

Carma: skönt att få ventilera litegrann, man behöver det! Kul med vårjacka. Jag är också på jakt efter en ny jacka, men tycker det är så svårt för de är ju aldrig fodrade och svensk vår är ju kall!! *brrr* Förresten, fikaträffen är nog torsdag, då kunde del flesta av er. Jag hade vela följa med!

Helgen har varit toppen! Gått i glädjens och alkoholens tecken! Haha!

• Ab fab

God måndag
    Carma- va kul att det blev ett samtal som kändes produktivt. Det är tärande att jobba som ni gjort

det har varit en härlig helg. ledig fredag med amerikansk frukost, promenad i Haga, extremdyr sminkshopping, champagne, soffan och let's dance i fredags. Lördagens porslinsmålning var otroligt roligt. Skickade webadressen till er. Vi borde gå dit tillsammans- jag tror ni skulle gilla det mycket.

Sen var det dammiddag hemma. ostbuffé, mycket vin, chokladfondue o sent... Igår var jag bara trött. Promenad i regnet, kollade in det nya hotellet i kommunen, hur tufft som helst.

I veckan väntar middag på Sjömagasinet i morgon, fika torsdag, TURmässa o teater på fredag.

jag satt o funderade på fik men kommer inte på något. Någon som har en idé?

• Nibla

Jag är här!

Har haft en skön helg hemma hos mamma och pappa. Mysigt att bli ompysslad!

Har haft en mardrömsstart på veckan. En av mina kurser som vi håller i skulle starta upp idag. Fjorton hungriga och förväntansfulla kursdeltagare stod och väntade. Då ligger kursledaren hemma och snusar och sover i sin säng 20 mil från Gbg..... GAH! Snacka om kaos, särskilt när vissa deltagare kört ända från Eskilstuna.

Ja ja, ska ut och äta med en gammal kollega ikväll. Imorgon ska vi lyssna på bebisens hjärtljud. Spännande!

• Ab fab

Oj .. vilken start... brrr... pinsamt för kursledare. Hur löste det sig?

• Nibla

Han får stå för kostnaden för avbokning av konferenlokal. Sen får han lösa resten vad gäller dag för att ta igen de som missas idag....... Jag som skrev ett mail till honom i torsdags där jag skrev om MÅNDAGENS kurs. Ja ja, pinsamt för honom. Tråkigt för deltagarna.

Är det fika på torsdag?

• Ab fab

japp fika torsdag. var skall vi träffas. har inga idéer tyvärr. brogyllen? de stänger 20

• Nibla

Brogyllen blir bra, hur är det med ljudnivån där?
    Jag tyckte Le Pain Francais vara bra ljudmässigt, hånglande par till trots!

Bestäm ni, jag kommer ev lite senare, har möte på Gothia Towers till kl 18.

• Nides

Hej hej,

Det ska bli kul med fika på torsdag, det var ett tag sen jag träffade alla.

Ab: Låter som en härlig helg.

Nibla: spännande med bebisens hjärtljud?

• Ab fab

Le pain blir bra. det är ju nära för dig med. Samma ställe som förra gången. från 18? mejlar runt

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...