• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Och det finns verkligen INGEN möjlighet att flytta fikat till på onsdag? Jag vill så gärna träffa er... Torsdag är den enda dagen jag inte kan...

Nibla: kul med bebisens hjärtljud!

• Nibla

Jag kan både och. Vem var det som inte kunde på torsdag? Har inte tillgång till min hem-mail.

Tezz,
    Jag hittade en gammal tråd från augusti 2006, där du och jag snattrar på som bara den. Roligt att läsa!! ;-D

• Ab fab

jag o linum kunde i onsdag. undra om det inte var någon mer också. jag tror det

• FruTez

Åh, så det finns kanske kanske möjlighet att fika på Onsdag istället???? *hoppas*

Så ni kan på onsdag?
    Nibla, Ab, Linum

Carma, Frujj, Bauti, Addiz och Nides? Kan ni på onsdag??

Nibla: Åh, va kul med gammal tråd! Är det mest om Stora Holm?

• Ab fab

nej fel av mig, jag o linum kan INTE onsdag

• FruTez

Ab: Din lurifax! Du måste vara mer noggrann med vad du skriver! Du kan inte inge mig falska förhoppningar!

Strunt i mig då på torsdag... jag får väl helt enkelt gå med nån annan gång...!

• Ab fab

sorry.. men hade vi alla kunnat onsdag hade det ju blivit det från början... å andra sidan kan jag inte den 18:e

köpt påskpresent till R. En bok av Marianne Legato "Varför kvinnor alltid kommer ihåg o män alltid glömmer"....

• FruTez

AB: Hoppas inte att du tog illa vid vid av det jag skrev? Jag skojjade bara lite med dig när jag kallade dig lurifax.

Klart att jag förstår att hade alla kunnat en och samma dag så hade det blivit den dagen. Inte lätt när det är 9 olika viljor. Det blir lite först till kvarn som gäller då med förslag... då är ju chansen stor att nån inte kan! Det har hänt förr och kommer hända igen.

• FruTez

Nån som varit på La Terazza och käkat?

• Ab fab

Tezz- inte alls. jag har många rävar bakom öronen

har varit där en gång, tre år sen tror jag. Inte speciellt kul ställe om jag minns rätt

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...