• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Bauti

Jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
    Jag har fott tillbaka min gamle hyresgäst
    Han hade visst hemlängtan
    Sååå skönt att ha en ny hyresgäst som man vet är ok.

*lalalalalalalalalalala* Sjunger och P håller för örona, men Linus (vovve) diggar med

• FruTez

Morsning i regnet där ute!

Bauti: Åh, va kul för dig att det ordnat upp sig med lägenheten! *gör en glädjepiruett* Va skönt att slippa tänka på det problemet mer!

• Ab fab

God morgon
    seg idag. Fantastiska viner, underbara skaldjur och lite sent igår. Skoskav idag...

Va kul bauti att det löst sig. P får stå ut med att du sjunger lite grann

Hej Tezz. Pigg o glad?

• FruTez

Ab:: Pigg och glad... njae... glad iaf!

Morgonen började med en rivstart, men det ordnade upp sig tillslut! Hihi! Har skrivit av mig lite i min blogg! lite nervositet sätter verkligen fart på blodomloppet! Hehe!

Hur är det själv, var va ni igår?

• Ab fab

vi var på Sjömagasinet. massor av skaldjur, ostron från Grebbestad och Sancerreviner. Mums

• FruTez

Ab: Okey, det låter lyxigt! Ostron är inte riktigt min grej, men vissa skaldjur är gott! En gång köpte maken hem såna där "nya" kräftben. Såna där långa smala saker som är fiskade i Berings Hav. Usch... jag gillar inte dom, ser ut som gigantiska spindelben eller nått! *blä..* Haha! jag gillar vanliga räkor, krabben och kräftor!

• Addiz

Hej tjejer!

Tezz; de har stängt ner alla bloggar på mitt jobb, så jag kommer inte in och kan läsa annat än när jag är hemma.

Lite avis på att ni ska fika på torsdag, men jag får nöja mig med middag i Reykjavik :)

Vid lunch blir det hem och packa, sen köra buss, sen köra hundarna till pappa och imorgon bitti bär det av! =)

Vill också gå och se 27 dresses! När, när?!?!

*kramis*

• Ab fab

du skall till NY Addiz... det är vi som är avis

ostron är ok, speciellt om de är från Bohuslän. Annars är havskräfotr och räkor min favorit. Hummer är ok men bortskämd med att ätit för mycket.

ja 27dresses måste vi se!

• AnnaochHenrik

Hej tjejer! Är ingen göteborgsbrud, så jag fuskar lite
    Men jag undrar om någon av er har koll på fotograferna "The Wedding Team"? Jag funderar på att fota morgongåva där, och funderade lite på hur de ligger i pris m.m.
    Orkade inte kolla igenom alla 200 sidor för att se om det skrivits en massa om det innan

• Ab fab

Annochhenrik- inte jag. Ingen aning om de andra har haft kontakt men jag tror aldrig jag hört talas om just de fotograferna

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...